Trumpom butini, drl ne. kaip dar aiskiau paaiškint? On 2015.11.17 16:37, etikmat wrote: > trolini ir tiek. > > i ket punkta, kad butina vaziuot su trumpom arba drl, paklausta buvo ar > butina ir gale jungti sviesas, atsakei kad nebutina. galima suprast, kad > su reikalaujamom trumpom diena nebutina gale gabaritai. dabar suki > uodega i tai, kad kalbejai apie drl, nors sioje sakoje apie drl nekalbejai. > > trolis > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:n2f616$jbh$1@trimpas.omnitel.net... >> ta pati kaip ir gabaritai >> >> On 2015.11.17 12:46, etikmat wrote: >>> tai puiku, bet ka tai turi bendro su topiku? >>> >>> "ilgu sviesu naudojimas kaip DRL" >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:n2ejp0$6ld$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai imeciau nuoroda. E , sertifikato numerius, RL ... ir visa tai >>>> net 20$ >>>> >>>> On 2015.11.16 21:20, etikmat wrote: >>>>> ta reikalavimai specialiai supaprastinti. >>>>> >>>>> drl turi buti homologuotos, zymetos. >>>>> >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:n2d5sm$osb$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> TA reikalavimuose berods. DRL uztenka prieky, jos nei su pazibinčiais >>>>>> nei su sviesom nesusije. >>>>>> >>>>>> On 2015.11.16 15:37, etikmat wrote: >>>>>>> galima tiksliau? >>>>>>> >>>>>>> nes tehniskai tvarkingam neperdarytam savarankiskai automobilyje >>>>>>> negali >>>>>>> atskirai isjungt galo. taip pat ir priekio. >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:n2c0iv$v4u$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nebutina. Viskas yra parašyta, tiesa ne KET'e >>>>>>> >>>>> >>> >