trolini ir tiek. i ket punkta, kad butina vaziuot su trumpom arba drl, paklausta buvo ar butina ir gale jungti sviesas, atsakei kad nebutina. galima suprast, kad su reikalaujamom trumpom diena nebutina gale gabaritai. dabar suki uodega i tai, kad kalbejai apie drl, nors sioje sakoje apie drl nekalbejai. trolis "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:n2f616$jbh$1@trimpas.omnitel.net... > ta pati kaip ir gabaritai > > On 2015.11.17 12:46, etikmat wrote: >> tai puiku, bet ka tai turi bendro su topiku? >> >> "ilgu sviesu naudojimas kaip DRL" >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:n2ejp0$6ld$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai imeciau nuoroda. E , sertifikato numerius, RL ... ir visa tai net >>> 20$ >>> >>> On 2015.11.16 21:20, etikmat wrote: >>>> ta reikalavimai specialiai supaprastinti. >>>> >>>> drl turi buti homologuotos, zymetos. >>>> >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:n2d5sm$osb$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> TA reikalavimuose berods. DRL uztenka prieky, jos nei su pazibinčiais >>>>> nei su sviesom nesusije. >>>>> >>>>> On 2015.11.16 15:37, etikmat wrote: >>>>>> galima tiksliau? >>>>>> >>>>>> nes tehniskai tvarkingam neperdarytam savarankiskai automobilyje >>>>>> negali >>>>>> atskirai isjungt galo. taip pat ir priekio. >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:n2c0iv$v4u$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nebutina. Viskas yra parašyta, tiesa ne KET'e >>>>>> >>>> >>