Protingai parinkus šviestuvus, lempu galingumus bai sumontavus žemiau aprašytos problemos nelieka. On 2016.02.10 00:19, KEdas wrote: > Perėjos dažnai būna peršviestos, nėra jokio „kryptingumo“ standarto, > todėl neišlaikomas gatvių apšvietimo standarte numatytas principas, kad > gretimos zonos NEgali skirtis daugiau nei per vieną apšviestumo klasę, > nes gaunasi per didelis kontrastas. Pasekmė – pėsčiųjų perėjos ženklų > geltoni fonai matomi geriau nei gatve einantys pėstieji, už perėjos > vairuotojas kurį laiką nemato nieko, kol akys prisitaiko. Neapšviestų > perėjų vairuotojai nebelaiko perėjomis. > > > 2016.02.09 23:28, VaidotasN rašė: >> Galima plačiau dėl kryptinio apšvietimo kenksmingumo.. >> >> >> On 2016.02.09 20:32, KEdas wrote: >>> Ir kokia nauda iš to kad matai tai, kas nebepadeda priimti sprendimų? >>> Netgi veikia priešingai, nes susidaro įspūdis, kad į tolį matai geriau, >>> todėl esi linkęs padidinti greitį. >>> Čia panašiai kaip pėsčiųjų perėjų papildomas apšvietimas, kuris >>> vairuotojams atrodo naudingas, o statistiškai – kenksmingas. >>> >>> 2016.02.09 17:28, Laimis rašė: >>>> Invertuota panda rašė: >>>>> On Tue, 9 Feb 2016 13:58:20 +0100, Laimis <wiela@centras.lt> wrote: >>>>>> Net ir 60-70 km/h važiuojant papildomi keliolika-keliasdešimt metrų >>>>>> matomumo yra aiškus rezervas lemiamam manevrui net su vidutine >>>>>> reakcija. >>>>> >>>>> Iš kur ištraukei, kad tie keli metrai sumuojasi? >>>> >>>> Čia tu ištraukei, kad aš juos sumuoju. Kelkraštį matai; papildomai >>>> bent keliolika metrų geriau (ar apskritai) apšviesto kelkraščio. >>>> >>> >> >