Šviestuvų gamintojai gali bandyti parduoti bet ką, tačiau net jie perėjų apšvietimą reklamuoja ne dėl „geresnio matomumo“ vairuotojams, o dėl to, kad pėstieji labiau linkę eiti per apšviestą ir tvarkingą perėją, o ne už 30 metrų nuo jos. 2016.02.11 07:11, VaidotasN rašė: > kaip minejau anksciau pirma irengti reikia teisingai, apsviesti > didesni plotą, bent jau vienas gamintojas metalo halogeno šviestuvo > montavimą numato 4 metrai nuo zebros krastų.. kiek matau google foto > apsvieciamas > siauras perejos ruozas.. naturalu nespejama reaguoti vairuojant .. > > > On 2016.02.10 09:23, KEdas wrote: >> Kalta ir idėja papildomai apšviesti perėjas. Europiniame standarte tai >> nenumatyta, o perėjos apšviečiamos tiesiog virš jos kabinant >> standartines gatvės lempas, t.y. gatvių apšvietimą ir perėjas >> projektuojant vienu metu, kaip kompleksinį sprendimą, o ne ad hoc >> principu, kai koks politikas paliepia „apšviesti, nes saugiau“. >> >> 2016.02.10 08:39, Kesha rašė: >>>> Ir kokia nauda iš to kad matai tai, kas nebepadeda priimti sprendimų? >>>> Netgi veikia priešingai, nes susidaro įspūdis, kad į tolį matai >>>> geriau, todėl esi linkęs padidinti greitį. >>>> Čia panašiai kaip pėsčiųjų perėjų papildomas apšvietimas, kuris >>>> vairuotojams atrodo naudingas, o statistiškai – kenksmingas. >>> >>> Tai ne pati įdėja kalta, o jos realizavimas... >>> >>>> 2016.02.09 17:28, Laimis rašė: >>>>> Invertuota panda rašė: >>>>>> On Tue, 9 Feb 2016 13:58:20 +0100, Laimis <wiela@centras.lt> wrote: >>>>>>> Net ir 60-70 km/h važiuojant papildomi keliolika-keliasdešimt metrų >>>>>>> matomumo yra aiškus rezervas lemiamam manevrui net su vidutine >>>>>>> reakcija. >>>>>> >>>>>> Iš kur ištraukei, kad tie keli metrai sumuojasi? >>>>> >>>>> Čia tu ištraukei, kad aš juos sumuoju. Kelkraštį matai; papildomai >>>>> bent keliolika metrų geriau (ar apskritai) apšviesto kelkraščio. >> >