Kalta ir idėja papildomai apšviesti perėjas. Europiniame standarte tai nenumatyta, o perėjos apšviečiamos tiesiog virš jos kabinant standartines gatvės lempas, t.y. gatvių apšvietimą ir perėjas projektuojant vienu metu, kaip kompleksinį sprendimą, o ne ad hoc principu, kai koks politikas paliepia „apšviesti, nes saugiau“. 2016.02.10 08:39, Kesha rašė: >> Ir kokia nauda iš to kad matai tai, kas nebepadeda priimti sprendimų? >> Netgi veikia priešingai, nes susidaro įspūdis, kad į tolį matai >> geriau, todėl esi linkęs padidinti greitį. >> Čia panašiai kaip pėsčiųjų perėjų papildomas apšvietimas, kuris >> vairuotojams atrodo naudingas, o statistiškai – kenksmingas. > > Tai ne pati įdėja kalta, o jos realizavimas... > >> 2016.02.09 17:28, Laimis rašė: >>> Invertuota panda rašė: >>>> On Tue, 9 Feb 2016 13:58:20 +0100, Laimis <wiela@centras.lt> wrote: >>>>> Net ir 60-70 km/h važiuojant papildomi keliolika-keliasdešimt metrų >>>>> matomumo yra aiškus rezervas lemiamam manevrui net su vidutine >>>>> reakcija. >>>> >>>> Iš kur ištraukei, kad tie keli metrai sumuojasi? >>> >>> Čia tu ištraukei, kad aš juos sumuoju. Kelkraštį matai; papildomai >>> bent keliolika metrų geriau (ar apskritai) apšviesto kelkraščio.