kaip minejau anksciau pirma irengti reikia teisingai, apsviesti didesni plotą, bent jau vienas gamintojas metalo halogeno šviestuvo montavimą numato 4 metrai nuo zebros krastų.. kiek matau google foto apsvieciamas siauras perejos ruozas.. naturalu nespejama reaguoti vairuojant .. On 2016.02.10 09:23, KEdas wrote: > Kalta ir idėja papildomai apšviesti perėjas. Europiniame standarte tai > nenumatyta, o perėjos apšviečiamos tiesiog virš jos kabinant > standartines gatvės lempas, t.y. gatvių apšvietimą ir perėjas > projektuojant vienu metu, kaip kompleksinį sprendimą, o ne ad hoc > principu, kai koks politikas paliepia „apšviesti, nes saugiau“. > > 2016.02.10 08:39, Kesha rašė: >>> Ir kokia nauda iš to kad matai tai, kas nebepadeda priimti sprendimų? >>> Netgi veikia priešingai, nes susidaro įspūdis, kad į tolį matai >>> geriau, todėl esi linkęs padidinti greitį. >>> Čia panašiai kaip pėsčiųjų perėjų papildomas apšvietimas, kuris >>> vairuotojams atrodo naudingas, o statistiškai – kenksmingas. >> >> Tai ne pati įdėja kalta, o jos realizavimas... >> >>> 2016.02.09 17:28, Laimis rašė: >>>> Invertuota panda rašė: >>>>> On Tue, 9 Feb 2016 13:58:20 +0100, Laimis <wiela@centras.lt> wrote: >>>>>> Net ir 60-70 km/h važiuojant papildomi keliolika-keliasdešimt metrų >>>>>> matomumo yra aiškus rezervas lemiamam manevrui net su vidutine >>>>>> reakcija. >>>>> >>>>> Iš kur ištraukei, kad tie keli metrai sumuojasi? >>>> >>>> Čia tu ištraukei, kad aš juos sumuoju. Kelkraštį matai; papildomai >>>> bent keliolika metrų geriau (ar apskritai) apšviesto kelkraščio. >