nu nzn, as kiek pats turejau ir kiek maciau/girdejau, tai bent jau kas liecia shimano stebules, niekur nera QR. toliau vaziuojant pasiimu mini pompa, kameros klijavimo priemoniu dezute ir daugiafunkcini sulankstoma iranki, su kuriuo rato 15-iniu verzliu tikrai niekaip neatsuksi. On 2016.05.26 16:51, Linas Petkevičius wrote: > Draugauja, bent jau kiek pavasari ieskodams dviracio maciau. Is kitos > puses - uzklijuoti galima rato ir nenuemus, o į rimtesne kelione raktus > vistiek reiktu pasiimt. > > "jtdm" wrote in message news:ni6uit$rtl$1@trimpas.omnitel.net... > > dabar neduosiu nieko nukirsti, kad 100% visada teisybe, bet vidines > pavaros nedraugauja su QR rato tvirtinimu, kas isvykus i bet kokia > tolimesne kelione dviraciu (pvz kad ir per atostogas Nerijoj), ir > pradurus rata, baigiasi galvos skausmu. arba turi temptis sunku rakta ir > gal net ne viena, kad ta rata nuimti. tuo tarpu su QR nuimti ismontuoti > suklijuoti ir atgal uzdeti rata trunka nepilnas 15 min praktikos turint. > > On 2016.05.26 16:22, budulis vulgaris wrote: >> 2016-05-26 15:16, qwerty rašė: >>> Pries pora metu nusipirkau su plonais ratais, vidinem pavarom ir be >>> amortiku. Tai ner dziugesio vaziuot. Vidines pavaros sux, plonos >>> padangos dar kol geras asfaltas kazkiek tinka, o nuvaziavus nuo asfalto >>> ar net saligatviu vaziuojant nesmagu. Del amortiku per daug nepergyvenu, >>> neitakoja man. >> >> Ir kuo tos vidinės pavaros sux? >> IMHO yra du minusai: >> - ne toks platus diapazonas; >> - sunkesnės >> - sudėtingesnis remontas (bet jos šiaip patikimos yra). >> >> Rekreaciniams pasivažinėjimams nei vienas minusas neaktualus. >> >> Užtat vidines pavaras galima perjunginėti stovint (man tai didžiulis >> pliusas), paprastesnis perjunginėjimas. >> >> Na, aš nežinau, gal Nexus yra žymiai prasčiau, nei Alfine, bet aš kai >> nusipirkau dviratį su Alfine pavaromis, tai į išorines net pasižiūrėti >> nebenoriu. >