nu tai vidines apskritai yra galvos skausmas. dar pridet tokia nelaime kaip bugniniai stabdziai, daznai pasitaikancia komplektacijoj su vidinem pavarom, ir turi 'pilna paketa'. turejau ir isbandziau realiai visus beveik pavaru ir stabdziu tipus. vieninteliu nuvinci ir rohloff neteko. visi tie nexus ir alfine yra visiska pieva, prasmes ant tiek mazai, kad realiai geriau turet du dviracius - normalu MTB ir paprasta iki neglaiu singlespeed. abudu dziugina, o tie hibridai su visais savo mechanizmais uz...sa tiek vaziuojant tiek taisant. On 2016.05.26 21:26, KEdas wrote: > Taip, su išorinėmis pavaromis ir QR dirbti žymiai paprasčiau, bet čia > rašiau apie vidines pavaras ir rato nuiminėjimą. Su normaliomis > padangomis pradurti kamerą nėra dažnas atsitikimas. > O klijuojant padangą 5 minučių reikia vien tam, kad klijai su guma > sureaguotų. :P > 15 minučių paminėjau kaip kameros klijavimą su nosies pakrapštymais. > > jtdm rašė: >> nesamone. jeigu ne pirma ir ne antra karta ta darai ir ratas yra su >> QR, tai nuimti rata yra lygiai 5s reikalas. ismontuot rata dar kokiu >> 15s. ir tada surasti skyle kai kamera isimta dar tiek pat. nuiminejant >> 15min sutaisyt ratui tai cia su 2 alaus isgertais ir dar pamyst nubegt >> i krumus speciau. esu kelis kart taises nenuimta tik del to, kad >> nebuvo QR, tai yra mazochizmas ir akiu operavimas per sikna. nekalbant >> kad kamera visa smeleta lieka ir prasitrina gana greit. ir trunka >> ilgiau ir nepatogu. ZIAURIAI. >> >> On 2016.05.26 18:31, KEdas wrote: >>> Rato nuiminėti klijuojant kamerą nereikia. Anksčiau ir aš dariau tą >>> klaidą ;) >>> >>> jtdm rašė: >>>> nu nzn, as kiek pats turejau ir kiek maciau/girdejau, tai bent jau kas >>>> liecia shimano stebules, niekur nera QR. toliau vaziuojant pasiimu >>>> mini pompa, kameros klijavimo priemoniu dezute ir daugiafunkcini >>>> sulankstoma iranki, su kuriuo rato 15-iniu verzliu tikrai niekaip >>>> neatsuksi. >>>> >>>> On 2016.05.26 16:51, Linas Petkevičius wrote: >>>>> Draugauja, bent jau kiek pavasari ieskodams dviracio maciau. Is kitos >>>>> puses - uzklijuoti galima rato ir nenuemus, o į rimtesne kelione >>>>> raktus >>>>> vistiek reiktu pasiimt. >>>>> >>>>> "jtdm" wrote in message news:ni6uit$rtl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> dabar neduosiu nieko nukirsti, kad 100% visada teisybe, bet vidines >>>>> pavaros nedraugauja su QR rato tvirtinimu, kas isvykus i bet kokia >>>>> tolimesne kelione dviraciu (pvz kad ir per atostogas Nerijoj), ir >>>>> pradurus rata, baigiasi galvos skausmu. arba turi temptis sunku >>>>> rakta ir >>>>> gal net ne viena, kad ta rata nuimti. tuo tarpu su QR nuimti >>>>> ismontuoti >>>>> suklijuoti ir atgal uzdeti rata trunka nepilnas 15 min praktikos >>>>> turint. >>>>> >>>>> On 2016.05.26 16:22, budulis vulgaris wrote: >>>>>> 2016-05-26 15:16, qwerty rašė: >>>>>>> Pries pora metu nusipirkau su plonais ratais, vidinem pavarom ir be >>>>>>> amortiku. Tai ner dziugesio vaziuot. Vidines pavaros sux, plonos >>>>>>> padangos dar kol geras asfaltas kazkiek tinka, o nuvaziavus nuo >>>>>>> asfalto >>>>>>> ar net saligatviu vaziuojant nesmagu. Del amortiku per daug >>>>>>> nepergyvenu, >>>>>>> neitakoja man. >>>>>> >>>>>> Ir kuo tos vidinės pavaros sux? >>>>>> IMHO yra du minusai: >>>>>> - ne toks platus diapazonas; >>>>>> - sunkesnės >>>>>> - sudėtingesnis remontas (bet jos šiaip patikimos yra). >>>>>> >>>>>> Rekreaciniams pasivažinėjimams nei vienas minusas neaktualus. >>>>>> >>>>>> Užtat vidines pavaras galima perjunginėti stovint (man tai didžiulis >>>>>> pliusas), paprastesnis perjunginėjimas. >>>>>> >>>>>> Na, aš nežinau, gal Nexus yra žymiai prasčiau, nei Alfine, bet aš kai >>>>>> nusipirkau dviratį su Alfine pavaromis, tai į išorines net >>>>>> pasižiūrėti >>>>>> nebenoriu. >>>>> >>>> >>> >> >