Jau matau kaip i darba vaziuodamas pisiesi mindamas i kalna, nes ratas dar nepraslysta, ir visas slapias po to ofise sedi. jtdm <"[]"@[].[]> wrote: > MTB su isorinem pavarom stumti reikia ten, kur nebeuztenka padangos > sukibimo su danga ir sukasi ratas vietoj. t.y. visiskam offroade i koki > nors upes slaida bandant uzlipt. > dainu sleny yra geras takelis i kalna. ir status ir ilgas ganetinai. > pabandyk uzvaziuot su hibridu ir dar su vidinem pavarom :) > On 2016.05.27 15:21, Arj wrote: > > butu su isorinem pavarom - stumti reiktu lygiai taip pat. ale pas jus > > ten kaune kalnu nera, tai gali nesigilinti. > > Nors bendrai prisiminiau - va nuo pomepos daukanto gatvej link > > prisikelimo baznycios neblogas kalnelis yra (ten kur laiptai), tai va I > > toki su dviraciu kaip suprantu vaziuotum? > > > > "Dainiushas" para?? naujien? news:ni9dk3$7n9$1@trimpas.omnitel.net... > > > > pzpz, tai kam tas dviratis jie j? stumdyt reikia? > > > > On 5/27/2016 1:11 PM, Arj wrote: > >> del mazo vidiniu pavaru diapazono - turiu su nexus 8. poros virsutiniu > >> ir apatines beveik nenaudoju. > >> Na jei visai tiksliai, tai pirma retkarciais panaudoju, bet tik tada kai > >> tingiu nulipti nuo dviracio ir uzsivesti (abo I statesnius kalnus > >> lengviau dvirati vestis nei uzminti) > >> > >> "Evsas" para?? naujien? news:ni95m0$2k9$1@trimpas.omnitel.net... > >> > >> O kiek reikia pavar? perjungt kylant ? padoresn? kaln?? Mano va?in?jimui > >> daugiau susiveda viskas ? greit?, kad b