stokiniai tai ten totali pyyyzdą buvo, nebent čia kažkam patikdavo pasiimt akmenį ir smaukyt juo į dviratį, tokiam scenarijui tai tikrai viskas tiko ir iš gamyklos. On 5/31/2016 10:09 AM, spakainas wrote: > Nu tai tu apie modifikaciją kalbi, yvl sako kad stokiniai negesdavo, į > ką aš paoponavau kad gesdavo ir dar kaip. Tai apie ką mes čia? ;] > > 2016.05.31 09:55, Dainiushas rašė: >> į ereliuką guoliai daug nevargstant tiko kažkas iš standartinių, svarke >> privirino ir tuo ten gedimai baigėsi amžiams. >> >> On 5/31/2016 9:50 AM, spakainas wrote: >>> Nu kad kažkaip byrėdavo. Aš pamenu chronišką vietą - pedalų stebulės >>> guolius. Kiek turėjau tų sovietinių, tai visiem periodiškai girgždėt >>> pedalai pradėdavo :) Paskui kažkada po nepriklausomybės kai pradėjo vežt >>> iš vokiečių visokius su 3-5 vidinėm pavarom, tai buvo kažkoks kostmosas. >>> Ir su analogišku naudojimu jie galima sakyt visiškai negedo. Net ir >>> vidinės pavaros veikdavo, sugesdavo tik tada, kai troselis nupuvęs >>> nutrūkdavo. Bet pririši kitą - ir vėl veikia. Minėti pedalų guoliai tai >>> išvis galima sakyt amžini buvo, lyginant su ten kokiu rambynu. >>> O vat paskui studijų metais, taip keliolika metų atgal - pirkau >>> maksiminį papigiai. Tai ten viskas byrėjo, net ir pasaugant. Metalas >>> kažkoks xjsuprasi, minkštas ir trapus vienu metu. Ties ta vieta mano >>> patirtis su dviračiais ir baigėsi, atmušė norą važinėt dviračiu >>> galutinai ;] >>> >>> 2016.05.27 12:10, Yvl rašė: >>>> niekas del to nesigincija. bet sakyt kad istisai byredavo - mazu >>>> maziausiai pist prota >>>> >>>> "Rimas" wrote in message news:ni92mu$m3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet daba važiuot tai nx. Tas pats, kas sėst prie žigulio ir sakyt, kad >>>> zajebys. >>