On 2016-05-26 23:29, Icetom wrote: > Ir vèl:D. O vienas pažįstamas mtb susilaužė žandikaulį. Tai man dabar mtb > laikyti pavojingiausiu iš visų;)? > Aš tik apie padidinto pavojingumo važinėjimo aplinką, o ne dviratininko gebėjimus išsilaikyti ant dviračio ir jo važiavimo stilių. Be abejo, nukristi galima nuo bet kurio dviračio tipo, bet aplinkos faktorių neigti yra kvaila. Su plentiniu tu ženkliai dažniau būsi priverstas važiuoti gatvėmis ir plentais, net kai yra ganėtinai padori šalikelė ar net dviračių takas. Tai net ne nuomonė, o faktas. Kasdien matau dviratininkus su plentiniais dviračiais važiuojančius plentu, kai juos lenkia automobiliai, lekiantys 80-100 km/h, kai tuo pat metu aš važiuoju saugiai dviračiu taku. O dviratininko gyvybei didžiausią pavojų kelia būtent automobiliai, kai jis važiuoja jų sraute. Ypač, Lietuvoje, kur vairuotojai plentuose dviratininkų dar matyti visiškai neįpratę. Ką ten plentuose, net miesto gatvėse gali laisvai tavęs nematyti. Aš suprantu, jog tu taip sportuoji ir tau plentinis dviratis yra geriausias dviračio tipas, bet vis tiek reikėtų būti objektyvesniam ir pačiam suvokti, jog ir pats su tokiu dviračio tipu esi padidintos rizikos zonoje. Nesvarbu kiek ten liemenių ir mirksiukų užsidėsi, kai greta tavęs lekia fūros ir bnw, rizika vis tiek yra pastebimai didesnė, nei kad lėčiau važiuotum vieškeliu, šalikele, dviračių taku ar miško keliuku. Be to interesantas lyg ir nesuformulavo tokių poreikių, jog jam akivaizdžiai būtų reikalingas plentinis dviratis...