Taip, su išorinėmis pavaromis ir QR dirbti žymiai paprasčiau, bet čia rašiau apie vidines pavaras ir rato nuiminėjimą. Su normaliomis padangomis pradurti kamerą nėra dažnas atsitikimas. O klijuojant padangą 5 minučių reikia vien tam, kad klijai su guma sureaguotų. :P 15 minučių paminėjau kaip kameros klijavimą su nosies pakrapštymais. jtdm rašė: > nesamone. jeigu ne pirma ir ne antra karta ta darai ir ratas yra su > QR, tai nuimti rata yra lygiai 5s reikalas. ismontuot rata dar kokiu > 15s. ir tada surasti skyle kai kamera isimta dar tiek pat. nuiminejant > 15min sutaisyt ratui tai cia su 2 alaus isgertais ir dar pamyst nubegt > i krumus speciau. esu kelis kart taises nenuimta tik del to, kad > nebuvo QR, tai yra mazochizmas ir akiu operavimas per sikna. nekalbant > kad kamera visa smeleta lieka ir prasitrina gana greit. ir trunka > ilgiau ir nepatogu. ZIAURIAI. > > On 2016.05.26 18:31, KEdas wrote: >> Rato nuiminėti klijuojant kamerą nereikia. Anksčiau ir aš dariau tą >> klaidą ;) >> >> jtdm rašė: >>> nu nzn, as kiek pats turejau ir kiek maciau/girdejau, tai bent jau kas >>> liecia shimano stebules, niekur nera QR. toliau vaziuojant pasiimu >>> mini pompa, kameros klijavimo priemoniu dezute ir daugiafunkcini >>> sulankstoma iranki, su kuriuo rato 15-iniu verzliu tikrai niekaip >>> neatsuksi. >>> >>> On 2016.05.26 16:51, Linas Petkevičius wrote: >>>> Draugauja, bent jau kiek pavasari ieskodams dviracio maciau. Is kitos >>>> puses - uzklijuoti galima rato ir nenuemus, o į rimtesne kelione >>>> raktus >>>> vistiek reiktu pasiimt. >>>> >>>> "jtdm" wrote in message news:ni6uit$rtl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> dabar neduosiu nieko nukirsti, kad 100% visada teisybe, bet vidines >>>> pavaros nedraugauja su QR rato tvirtinimu, kas isvykus i bet kokia >>>> tolimesne kelione dviraciu (pvz kad ir per atostogas Nerijoj), ir >>>> pradurus rata, baigiasi galvos skausmu. arba turi temptis sunku >>>> rakta ir >>>> gal net ne viena, kad ta rata nuimti. tuo tarpu su QR nuimti >>>> ismontuoti >>>> suklijuoti ir atgal uzdeti rata trunka nepilnas 15 min praktikos >>>> turint. >>>> >>>> On 2016.05.26 16:22, budulis vulgaris wrote: >>>>> 2016-05-26 15:16, qwerty rašė: >>>>>> Pries pora metu nusipirkau su plonais ratais, vidinem pavarom ir be >>>>>> amortiku. Tai ner dziugesio vaziuot. Vidines pavaros sux, plonos >>>>>> padangos dar kol geras asfaltas kazkiek tinka, o nuvaziavus nuo >>>>>> asfalto >>>>>> ar net saligatviu vaziuojant nesmagu. Del amortiku per daug >>>>>> nepergyvenu, >>>>>> neitakoja man. >>>>> >>>>> Ir kuo tos vidinės pavaros sux? >>>>> IMHO yra du minusai: >>>>> - ne toks platus diapazonas; >>>>> - sunkesnės >>>>> - sudėtingesnis remontas (bet jos šiaip patikimos yra). >>>>> >>>>> Rekreaciniams pasivažinėjimams nei vienas minusas neaktualus. >>>>> >>>>> Užtat vidines pavaras galima perjunginėti stovint (man tai didžiulis >>>>> pliusas), paprastesnis perjunginėjimas. >>>>> >>>>> Na, aš nežinau, gal Nexus yra žymiai prasčiau, nei Alfine, bet aš kai >>>>> nusipirkau dviratį su Alfine pavaromis, tai į išorines net >>>>> pasižiūrėti >>>>> nebenoriu. >>>> >>> >> >