Tu rašai kaip sportininkas, o ne atsitiktinis pasivažinėjimui dviratį perkantis žmogus. Kam čia ginčytis? jtdm rašė: > nu tai vidines apskritai yra galvos skausmas. dar pridet tokia nelaime > kaip bugniniai stabdziai, daznai pasitaikancia komplektacijoj su > vidinem pavarom, ir turi 'pilna paketa'. turejau ir isbandziau realiai > visus beveik pavaru ir stabdziu tipus. vieninteliu nuvinci ir rohloff > neteko. visi tie nexus ir alfine yra visiska pieva, prasmes ant tiek > mazai, kad realiai geriau turet du dviracius - normalu MTB ir paprasta > iki neglaiu singlespeed. abudu dziugina, o tie hibridai su visais savo > mechanizmais uz...sa tiek vaziuojant tiek taisant. > > On 2016.05.26 21:26, KEdas wrote: >> Taip, su išorinėmis pavaromis ir QR dirbti žymiai paprasčiau, bet čia >> rašiau apie vidines pavaras ir rato nuiminėjimą. Su normaliomis >> padangomis pradurti kamerą nėra dažnas atsitikimas. >> O klijuojant padangą 5 minučių reikia vien tam, kad klijai su guma >> sureaguotų. :P >> 15 minučių paminėjau kaip kameros klijavimą su nosies pakrapštymais. >> >> jtdm rašė: >>> nesamone. jeigu ne pirma ir ne antra karta ta darai ir ratas yra su >>> QR, tai nuimti rata yra lygiai 5s reikalas. ismontuot rata dar kokiu >>> 15s. ir tada surasti skyle kai kamera isimta dar tiek pat. nuiminejant >>> 15min sutaisyt ratui tai cia su 2 alaus isgertais ir dar pamyst nubegt >>> i krumus speciau. esu kelis kart taises nenuimta tik del to, kad >>> nebuvo QR, tai yra mazochizmas ir akiu operavimas per sikna. nekalbant >>> kad kamera visa smeleta lieka ir prasitrina gana greit. ir trunka >>> ilgiau ir nepatogu. ZIAURIAI. >>> >>> On 2016.05.26 18:31, KEdas wrote: >>>> Rato nuiminėti klijuojant kamerą nereikia. Anksčiau ir aš dariau tą >>>> klaidą ;) >>>> >>>> jtdm rašė: >>>>> nu nzn, as kiek pats turejau ir kiek maciau/girdejau, tai bent jau >>>>> kas >>>>> liecia shimano stebules, niekur nera QR. toliau vaziuojant pasiimu >>>>> mini pompa, kameros klijavimo priemoniu dezute ir daugiafunkcini >>>>> sulankstoma iranki, su kuriuo rato 15-iniu verzliu tikrai niekaip >>>>> neatsuksi. >>>>> >>>>> On 2016.05.26 16:51, Linas Petkevičius wrote: >>>>>> Draugauja, bent jau kiek pavasari ieskodams dviracio maciau. Is >>>>>> kitos >>>>>> puses - uzklijuoti galima rato ir nenuemus, o į rimtesne kelione >>>>>> raktus >>>>>> vistiek reiktu pasiimt. >>>>>> >>>>>> "jtdm" wrote in message news:ni6uit$rtl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> dabar neduosiu nieko nukirsti, kad 100% visada teisybe, bet vidines >>>>>> pavaros nedraugauja su QR rato tvirtinimu, kas isvykus i bet kokia >>>>>> tolimesne kelione dviraciu (pvz kad ir per atostogas Nerijoj), ir >>>>>> pradurus rata, baigiasi galvos skausmu. arba turi temptis sunku >>>>>> rakta ir >>>>>> gal net ne viena, kad ta rata nuimti. tuo tarpu su QR nuimti >>>>>> ismontuoti >>>>>> suklijuoti ir atgal uzdeti rata trunka nepilnas 15 min praktikos >>>>>> turint. >>>>>> >>>>>> On 2016.05.26 16:22, budulis vulgaris wrote: >>>>>>> 2016-05-26 15:16, qwerty rašė: >>>>>>>> Pries pora metu nusipirkau su plonais ratais, vidinem pavarom >>>>>>>> ir be >>>>>>>> amortiku. Tai ner dziugesio vaziuot. Vidines pavaros sux, plonos >>>>>>>> padangos dar kol geras asfaltas kazkiek tinka, o nuvaziavus nuo >>>>>>>> asfalto >>>>>>>> ar net saligatviu vaziuojant nesmagu. Del amortiku per daug >>>>>>>> nepergyvenu, >>>>>>>> neitakoja man. >>>>>>> >>>>>>> Ir kuo tos vidinės pavaros sux? >>>>>>> IMHO yra du minusai: >>>>>>> - ne toks platus diapazonas; >>>>>>> - sunkesnės >>>>>>> - sudėtingesnis remontas (bet jos šiaip patikimos yra). >>>>>>> >>>>>>> Rekreaciniams pasivažinėjimams nei vienas minusas neaktualus. >>>>>>> >>>>>>> Užtat vidines pavaras galima perjunginėti stovint (man tai >>>>>>> didžiulis >>>>>>> pliusas), paprastesnis perjunginėjimas. >>>>>>> >>>>>>> Na, aš nežinau, gal Nexus yra žymiai prasčiau, nei Alfine, bet >>>>>>> aš kai >>>>>>> nusipirkau dviratį su Alfine pavaromis, tai į išorines net >>>>>>> pasižiūrėti >>>>>>> nebenoriu. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >