Paskutinis vienam gali buti 4000apsuku, kitam 3000 prie to pacio greicio. Ir sakai sanaudu neitakoja? Oro pasipriesinimas turetu but panasus, nebent bmw kazka ispudingo sukure su kebulu. Wa mase x5 tai turetu buti didesne. Kiek kam deklaruojama neziurejau. Nors sunku patiket, kad kamsty stovint deze daug itakos daro, kai variklis ant laisvu dirba. O ka mechninems dezems deklaruoja? Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > nesvaiKstam, prie didelių greičių kaip tik px kiek ten tų bėgių, vis > tiek važiuojama paskutiniu. O pagrindinis "rijikas" yra oro > pasipriešinimas. > > Jei pažiūrėt kas deklaruota, šešiabėgiam X5 mieste deklaruota mažiau nei > 136kW XC90 ir tai logiška turint omeny Aisino dėžes volvose. Apie 8 > pavarų X5 tai nėra ten ką kalbėt ir lygint jau.... > > On 11/1/2016 8:54 PM, autopagalba wrote: >> Cia jau nuo greicio priklauso, gal ir normaliai tie 9. >> >> Kad panasiai tie varikliai valgo, tai tikrai sutinku. Bet cia >> skirtumas tame, kad volvos kubatura, kw gerokai mazesni. Pas X5 >> dar papildomi cilindrai variklyje... >> >> Kamsciuose malantis dar labiau turetu pasijausti xc90 naudai. >> >> Nebent prie labai dideliu greiciu x5 8begiai savo daro. >> >> >> YZF <yzfasltTRINK@gmail.com> Wrote in message: >>> 3 litru dyzelis, greitkelyje, 9+ litrai - nera labai jau super ekonomija. >>> >>> Bet as turejau omeny ne kura (visi varikliai panasiai valgo, tarp >>> gamintoju), bet detaliu kainas ir serviso paslaugu kainas (jeigu >>> oficialiai aptarnauti) >>> >>> On 2016.11.01 18:28, Pjero wrote: >>>> X5 4.0d drąsiai galima tilpti į 9 litrus >>>> per metus įmyniau 30k >>>> >>>> >>>> už žodžius atsakau ;) >>>> >>>> va čia po kelionės Rumunija, Bulgarija >>>> visi bamai min 150, kalnų nemažai - du kartus "transfaragasan" >>> >> >> > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/