Ok, nesigincysiu :) As paprasciau ziuriu - x5 akivaizdziai mase didesne, kubaturos didesnes, KW taip gerokai daugiau. Jeigu su deze ir aerodinamikos trickais sugebejo dar mazesnes kuro sanaudas padaryt, tada tikrai saunuoliai :) On 11/01/2016 11:37 PM, Invertuota panda wrote: > On Tue, 01 Nov 2016 22:48:12 +0200, autopagalba wrote: > >> Paskutinis vienam gali buti 4000apsuku, kitam 3000 prie to pacio >> greicio. Ir sakai sanaudu neitakoja? > > Ne tiek, kad butu galima vienareiksmiskai kazka konkretaus nusprest tarp > variklio A ir B. > > Mechaniniai nuostoliai variklio guoliuose beigi stumoklinej grupej nera > tiek jau labai dideli. > >> Oro pasipriesinimas turetu but panasus, nebent bmw kazka ispudingo >> sukure su kebulu. Wa mase x5 tai turetu buti didesne. > > O ce tai toli grazu ne faktas, yra N visokiu neakivaizdziu tricku kurie > juntamai sumazina oro pasipriesinima. > Koks nors ten neaiskus "xzn kam reikalingas" plastiko gabalas po pilvu > kur nors strateginej vietoj. Arba kokios nors aktyvios zaliuzes snervese. > Ir t.t. > > Aerodinamiku laikas brangus, tokios amzinai pavargusios firmos kaip Volvo > gali buti net labai linkusios ten pataupyt, ipac kai to akivaizdziai > nesimato. > >> Kiek kam deklaruojama neziurejau. Nors sunku patiket, kad kamsty >> stovint deze daug itakos daro, kai variklis ant laisvu dirba. O ka > > Nu tai deze ten gi stovint viso daug dirba. Ar jungineji kiekviena karta > is D i N ir atgal? Net jei ir jungineji, tepala siurblys taigi vistiek > varineja. >