Tema: Re: XC90
Autorius: autopagalba
Data: 2016-11-02 07:55:17
Ok, nesigincysiu :) As paprasciau ziuriu - x5 akivaizdziai mase didesne, 
kubaturos didesnes, KW taip gerokai daugiau. Jeigu su deze ir 
aerodinamikos trickais sugebejo dar mazesnes kuro sanaudas padaryt, tada 
tikrai saunuoliai :)


On 11/01/2016 11:37 PM, Invertuota panda wrote:
> On Tue, 01 Nov 2016 22:48:12 +0200, autopagalba wrote:
>
>> Paskutinis vienam gali buti 4000apsuku, kitam 3000 prie to pacio
>>  greicio. Ir sakai sanaudu neitakoja?
>
> Ne tiek, kad butu galima vienareiksmiskai kazka konkretaus nusprest tarp
> variklio A ir B.
>
> Mechaniniai nuostoliai variklio guoliuose beigi stumoklinej grupej nera
> tiek jau labai dideli.
>
>> Oro pasipriesinimas turetu but panasus, nebent bmw kazka ispudingo
>>  sukure su kebulu. Wa mase x5 tai turetu buti didesne.
>
> O ce tai toli grazu ne faktas, yra N visokiu neakivaizdziu tricku kurie
> juntamai sumazina oro pasipriesinima.
> Koks nors ten neaiskus "xzn kam reikalingas" plastiko gabalas po pilvu
> kur nors strateginej vietoj. Arba kokios nors aktyvios zaliuzes snervese.
> Ir t.t.
>
> Aerodinamiku laikas brangus, tokios amzinai pavargusios firmos kaip Volvo
> gali buti net labai linkusios ten pataupyt, ipac kai to akivaizdziai
> nesimato.
>
>> Kiek kam deklaruojama neziurejau. Nors sunku patiket, kad kamsty
>>  stovint deze daug itakos daro, kai variklis ant laisvu dirba. O ka
>
> Nu tai deze ten gi stovint viso daug dirba. Ar jungineji kiekviena karta
> is D i N ir atgal? Net jei ir jungineji, tepala siurblys taigi vistiek
> varineja.
>