On Tue, 01 Nov 2016 22:48:12 +0200, autopagalba wrote: > Paskutinis vienam gali buti 4000apsuku, kitam 3000 prie to pacio > greicio. Ir sakai sanaudu neitakoja? Ne tiek, kad butu galima vienareiksmiskai kazka konkretaus nusprest tarp variklio A ir B. Mechaniniai nuostoliai variklio guoliuose beigi stumoklinej grupej nera tiek jau labai dideli. > Oro pasipriesinimas turetu but panasus, nebent bmw kazka ispudingo > sukure su kebulu. Wa mase x5 tai turetu buti didesne. O ce tai toli grazu ne faktas, yra N visokiu neakivaizdziu tricku kurie juntamai sumazina oro pasipriesinima. Koks nors ten neaiskus "xzn kam reikalingas" plastiko gabalas po pilvu kur nors strateginej vietoj. Arba kokios nors aktyvios zaliuzes snervese. Ir t.t. Aerodinamiku laikas brangus, tokios amzinai pavargusios firmos kaip Volvo gali buti net labai linkusios ten pataupyt, ipac kai to akivaizdziai nesimato. > Kiek kam deklaruojama neziurejau. Nors sunku patiket, kad kamsty > stovint deze daug itakos daro, kai variklis ant laisvu dirba. O ka Nu tai deze ten gi stovint viso daug dirba. Ar jungineji kiekviena karta is D i N ir atgal? Net jei ir jungineji, tepala siurblys taigi vistiek varineja. -- kthxbai.