tai dyzelis išvis ant laisvų kalatojasi On 11/8/2016 6:15 PM, ventiliatorius wrote: > matai virs 3 pradedi girdet varikli. Nebe komfortas jautrioms ausims. > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> parašė naujienų > news:nvs99u$uab$1@trimpas.omnitel.net... >> tai ble kiek tam varikliui reikia tiek jis ir sukasi. nebent tai kaip >> sakiau tikslas važinėt 1600-2200 apsukų ruože, tada matyt tik dyzelis. >> >> On 11/8/2016 12:08 PM, YZF wrote: >>> taip, su tavim viskas aisku. Tau gali pasakoti visa diena, kad pas >>> dyzeli sukimo momento skirtumas prie vidutiniu apsuku yra didesnis negu >>> skirtumas transmisijose (lyginant su benzu), bet viskas px ir vel savo >>> nesamone giedosi po metu :) >>> >>> On 2016.11.03 15:23, Dainiushas wrote: >>>> nihuję nesupratau, bet kaip ir px :) >>>> >>>> On 11/3/2016 12:00 PM, YZF wrote: >>>>> As tau siulau pirma pavazineti su tuo 3ltr. benzu ir 3ltr dyzeliu, o >>>>> tada rasineti savo nesamones apie skirtingus transmisiju perdavimus. >>>>> >>>>> Tu atsisesk, ir pravaziuok. Tada tau nereikes VEL aiskinti kad >>>>> transmisijoje mazejant sukimo.momentui (keiciantis perdavimo >>>>> santykiui) >>>>> greitis DIDEJA. Kas reiskia 'valinima' >>>>> >>>>> >>>>> On 2016.11.03 10:17, Dainiushas wrote: >>>>>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei >>>>>> benzo >>>>>> transmisijų skirtingi perdavimai? >>>>>> >>>>>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote: >>>>>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu >>>>>>> arkliu >>>>>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos' >>>>>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai >>>>>>> fizika >>>>>>> yra fizika. >>>>>>> >>>>>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek >>>>>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe >>>>>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu') >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>> >> >