taip, su tavim viskas aisku. Tau gali pasakoti visa diena, kad pas dyzeli sukimo momento skirtumas prie vidutiniu apsuku yra didesnis negu skirtumas transmisijose (lyginant su benzu), bet viskas px ir vel savo nesamone giedosi po metu :) On 2016.11.03 15:23, Dainiushas wrote: > nihuję nesupratau, bet kaip ir px :) > > On 11/3/2016 12:00 PM, YZF wrote: >> As tau siulau pirma pavazineti su tuo 3ltr. benzu ir 3ltr dyzeliu, o >> tada rasineti savo nesamones apie skirtingus transmisiju perdavimus. >> >> Tu atsisesk, ir pravaziuok. Tada tau nereikes VEL aiskinti kad >> transmisijoje mazejant sukimo.momentui (keiciantis perdavimo santykiui) >> greitis DIDEJA. Kas reiskia 'valinima' >> >> >> On 2016.11.03 10:17, Dainiushas wrote: >>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei benzo >>> transmisijų skirtingi perdavimai? >>> >>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote: >>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu >>>> arkliu >>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos' >>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai fizika >>>> yra fizika. >>>> >>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek >>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe >>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu') >>>> >>>> >>>> >>>> >