matai virs 3 pradedi girdet varikli. Nebe komfortas jautrioms ausims. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> parašė naujienų news:nvs99u$uab$1@trimpas.omnitel.net... > tai ble kiek tam varikliui reikia tiek jis ir sukasi. nebent tai kaip > sakiau tikslas važinėt 1600-2200 apsukų ruože, tada matyt tik dyzelis. > > On 11/8/2016 12:08 PM, YZF wrote: >> taip, su tavim viskas aisku. Tau gali pasakoti visa diena, kad pas >> dyzeli sukimo momento skirtumas prie vidutiniu apsuku yra didesnis negu >> skirtumas transmisijose (lyginant su benzu), bet viskas px ir vel savo >> nesamone giedosi po metu :) >> >> On 2016.11.03 15:23, Dainiushas wrote: >>> nihuję nesupratau, bet kaip ir px :) >>> >>> On 11/3/2016 12:00 PM, YZF wrote: >>>> As tau siulau pirma pavazineti su tuo 3ltr. benzu ir 3ltr dyzeliu, o >>>> tada rasineti savo nesamones apie skirtingus transmisiju perdavimus. >>>> >>>> Tu atsisesk, ir pravaziuok. Tada tau nereikes VEL aiskinti kad >>>> transmisijoje mazejant sukimo.momentui (keiciantis perdavimo santykiui) >>>> greitis DIDEJA. Kas reiskia 'valinima' >>>> >>>> >>>> On 2016.11.03 10:17, Dainiushas wrote: >>>>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei >>>>> benzo >>>>> transmisijų skirtingi perdavimai? >>>>> >>>>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote: >>>>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu >>>>>> arkliu >>>>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos' >>>>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai >>>>>> fizika >>>>>> yra fizika. >>>>>> >>>>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek >>>>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe >>>>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu') >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>> >