Tema: Re: XC90
Autorius: ventiliatorius
Data: 2016-11-08 18:15:05
matai virs 3 pradedi girdet varikli. Nebe komfortas jautrioms ausims.
"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> parašė naujienų 
news:nvs99u$uab$1@trimpas.omnitel.net...
> tai ble kiek tam varikliui reikia tiek jis ir sukasi. nebent tai kaip 
> sakiau tikslas važinėt 1600-2200 apsukų ruože, tada matyt tik dyzelis.
>
> On 11/8/2016 12:08 PM, YZF wrote:
>> taip, su tavim viskas aisku. Tau gali pasakoti visa diena, kad pas
>> dyzeli sukimo momento skirtumas prie vidutiniu apsuku yra didesnis negu
>> skirtumas transmisijose (lyginant su benzu), bet viskas px ir vel savo
>> nesamone giedosi po metu :)
>>
>> On 2016.11.03 15:23, Dainiushas wrote:
>>> nihuję nesupratau, bet kaip ir px :)
>>>
>>> On 11/3/2016 12:00 PM, YZF wrote:
>>>> As tau siulau pirma pavazineti su tuo 3ltr. benzu ir 3ltr dyzeliu, o
>>>> tada rasineti savo nesamones apie skirtingus transmisiju perdavimus.
>>>>
>>>> Tu atsisesk, ir pravaziuok. Tada tau nereikes VEL aiskinti kad
>>>> transmisijoje mazejant sukimo.momentui (keiciantis perdavimo santykiui)
>>>> greitis DIDEJA. Kas reiskia 'valinima'
>>>>
>>>>
>>>> On 2016.11.03 10:17, Dainiushas wrote:
>>>>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei 
>>>>> benzo
>>>>> transmisijų skirtingi perdavimai?
>>>>>
>>>>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote:
>>>>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu
>>>>>> arkliu
>>>>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos'
>>>>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai 
>>>>>> fizika
>>>>>> yra fizika.
>>>>>>
>>>>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek
>>>>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe
>>>>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu')
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>
>