Tema: Re: XC90
Autorius: YZF
Data: 2016-11-03 12:02:44
siuolaikiniai turbo varikliai turi labai gera responsa. YPAC didesnes 
kubaturos (ne koks nors 1.9).

O kai esi is apsuku duobes islindes, tada responsas labai geras. Ir 
dabar jau tokie varikliai nuo ~1500rpm gerai lupa


On 2016.11.03 10:26, Dainiushas wrote:
> bet jau ten lieka neesmė. Na ir kitas dalykas, tai benzininio
> atmosferiko response'as, rūko ir dyzeliai ir turbobenzai.
>
> On 11/3/2016 10:20 AM, tranzoo wrote:
>> kazkada skaiciavau tourano- skirtumas perdavimu mazesnis, nei Nm
>> skirtumas.
>>
>> --
>> T
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>> news:nvers4$e3d$1@trimpas.omnitel.net...
>>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei
>>> benzo transmisijų skirtingi perdavimai?
>>>
>>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote:
>>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu
>>>> arkliu
>>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos'
>>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai fizika
>>>> yra fizika.
>>>>
>>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek
>>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe
>>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu')
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>
>