siuolaikiniai turbo varikliai turi labai gera responsa. YPAC didesnes kubaturos (ne koks nors 1.9). O kai esi is apsuku duobes islindes, tada responsas labai geras. Ir dabar jau tokie varikliai nuo ~1500rpm gerai lupa On 2016.11.03 10:26, Dainiushas wrote: > bet jau ten lieka neesmė. Na ir kitas dalykas, tai benzininio > atmosferiko response'as, rūko ir dyzeliai ir turbobenzai. > > On 11/3/2016 10:20 AM, tranzoo wrote: >> kazkada skaiciavau tourano- skirtumas perdavimu mazesnis, nei Nm >> skirtumas. >> >> -- >> T >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nvers4$e3d$1@trimpas.omnitel.net... >>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei >>> benzo transmisijų skirtingi perdavimai? >>> >>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote: >>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu >>>> arkliu >>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos' >>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai fizika >>>> yra fizika. >>>> >>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek >>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe >>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu') >>>> >>>> >>>> >>>> >> >