aštuonbėgis iksas 120km/h - 1800rpm, šešiabėgis - 2150rpm. Vovla kažkuri - 2200. btw, pagal deklaracijas iksams sąnaudos trasoj tesiskiria 0.3/100. Ir tai čia teoriškai ir turint omeny, kad ir variklis ten kažkas pakeista. On 11/2/2016 7:48 AM, autopagalba wrote: > Galim ir labiau naudojama greiti paimti, pvz 140kmh :) Tas X5 gal dar > laisvom apsukom prie tokio vaziuos, Pjero sako prie 90kmh net 8 begio > nejungia. > > O tokie kamsciai tai Vilniaus realybe. Tik islisk is namu tarp 7 ir 9val > ir pirmas begis valdo. Px kiek ten pavaru deze turi.... > > > On 11/01/2016 11:09 PM, Dainiushas wrote: >> On 11/1/2016 10:48 PM, autopagalba wrote: >>> Paskutinis vienam gali buti 4000apsuku, kitam 3000 prie to pacio >>> greicio. Ir sakai sanaudu neitakoja? >> >> jei čia kalbam apie 200km/h greičius, tai įtakoja jau nelabai >> tikriausiai.... :) >> >>> Oro pasipriesinimas turetu but panasus, nebent bmw kazka ispudingo >>> sukure su kebulu. Wa mase x5 tai turetu buti didesne. >> >> Mechanika X5 tai kažkaip nelabai, turbūt tik pirmasis buvo.... kas link >> kamščio, tai gi nėra kad ištisai stovi, tokiam režimui apskritai nėra >> prasmės kažką ten lygint, tada jau reikia ne kilometrui o valandai >> sąnaudas žiūrėt :). O trinantis mieste dėžės darbas tikrai nemažai >> įtakoja sąnaudas. na ir aišku kuo daugiau pavarų tuo jos mažesnės. >> >