Tema: Re: XC90
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-08 12:27:10
tai ble kiek tam varikliui reikia tiek jis ir sukasi. nebent tai kaip 
sakiau tikslas važinėt 1600-2200 apsukų ruože, tada matyt tik dyzelis.

On 11/8/2016 12:08 PM, YZF wrote:
> taip, su tavim viskas aisku. Tau gali pasakoti visa diena, kad pas
> dyzeli sukimo momento skirtumas prie vidutiniu apsuku yra didesnis negu
> skirtumas transmisijose (lyginant su benzu), bet viskas px ir vel savo
> nesamone giedosi po metu :)
>
> On 2016.11.03 15:23, Dainiushas wrote:
>> nihuję nesupratau, bet kaip ir px :)
>>
>> On 11/3/2016 12:00 PM, YZF wrote:
>>> As tau siulau pirma pavazineti su tuo 3ltr. benzu ir 3ltr dyzeliu, o
>>> tada rasineti savo nesamones apie skirtingus transmisiju perdavimus.
>>>
>>> Tu atsisesk, ir pravaziuok. Tada tau nereikes VEL aiskinti kad
>>> transmisijoje mazejant sukimo.momentui (keiciantis perdavimo santykiui)
>>> greitis DIDEJA. Kas reiskia 'valinima'
>>>
>>>
>>> On 2016.11.03 10:17, Dainiushas wrote:
>>>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei benzo
>>>> transmisijų skirtingi perdavimai?
>>>>
>>>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote:
>>>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu
>>>>> arkliu
>>>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos'
>>>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai fizika
>>>>> yra fizika.
>>>>>
>>>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek
>>>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe
>>>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu')
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>