tai ble kiek tam varikliui reikia tiek jis ir sukasi. nebent tai kaip sakiau tikslas važinėt 1600-2200 apsukų ruože, tada matyt tik dyzelis. On 11/8/2016 12:08 PM, YZF wrote: > taip, su tavim viskas aisku. Tau gali pasakoti visa diena, kad pas > dyzeli sukimo momento skirtumas prie vidutiniu apsuku yra didesnis negu > skirtumas transmisijose (lyginant su benzu), bet viskas px ir vel savo > nesamone giedosi po metu :) > > On 2016.11.03 15:23, Dainiushas wrote: >> nihuję nesupratau, bet kaip ir px :) >> >> On 11/3/2016 12:00 PM, YZF wrote: >>> As tau siulau pirma pavazineti su tuo 3ltr. benzu ir 3ltr dyzeliu, o >>> tada rasineti savo nesamones apie skirtingus transmisiju perdavimus. >>> >>> Tu atsisesk, ir pravaziuok. Tada tau nereikes VEL aiskinti kad >>> transmisijoje mazejant sukimo.momentui (keiciantis perdavimo santykiui) >>> greitis DIDEJA. Kas reiskia 'valinima' >>> >>> >>> On 2016.11.03 10:17, Dainiushas wrote: >>>> rimtai tau nedaeina, kad tie NM ant alkūninio? Ir kad dyzelio bei benzo >>>> transmisijų skirtingi perdavimai? >>>> >>>> On 11/3/2016 9:52 AM, YZF wrote: >>>>> Jeigu tas trilitris benzas nera koks nors 'uzspaustas', o panasiu >>>>> arkliu >>>>> tai zinoma kad blogiau. Kalbu apie 'puse gazo, vidutines apsukos' >>>>> situacijas. Kiek NM turi tas benzas? ~350? O dyzelis - 550. Tai fizika >>>>> yra fizika. >>>>> >>>>> Jeigu eini dugnais, tada is esmes panasiai. Galbut dyzelis siek tiek >>>>> geriau is vietos, poto apyligiai (draginau daugybe kartu su daugybe >>>>> masinu ir motoru vs daugybe 'konkurentu') >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>