tu kalbek kalbek, mes palauksim ir tavo success story su 1.4 tesinio :) viena murzilkos, o kita realus gyvenimas. Atsidarai autopliusa ir pasiziuri kokiu golfiu pasiula. Jei rida maza, nuotraukose auto "ledine" - kaip taisykle variklis 1.4 tsi. ir kaina draugiska. Jei uzdesi filtra "dyzelis" - vaizdelis pasikeicia kardinaliai - kainos padideja, fotkese vaizdas suprasteja, ridos padideja. Jei ivskas su juo butu taip ok, niekas nestumtu ju su 50kkm rida pusvelciui, kai analogisku modeliu dyzeliai 3x didesne rida ir valdisko krovininio pikapo salono bukle daugiau kainuoja. "Invertuota panda" parašė naujienų news:o0h17s$9mk$1@trimpas.omnitel.net... aj, baikit tas basnias, kiek matet 1.4, 1.2 ar net 1.0 turbintu varinkeliu su degimo kameros, stumoklines grupes ar siaip temperaturinem problemom? Kiek murzilkos dare ilgalaikiu testu, pvz kad ir ta pati fikusa su 1.0 varinejo 100tkm apsunkintais rezimais, tai pabere varinkeli nieko tokio nerado. Nei padidinto sudilimo nei ko kito, t.y. visokie ten 2.0 varinkeliai atrodo lygiai taip pat.