Tema: Re: Passat 1.4 kaina
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-21 10:07:24
On 11/21/16 08:49, Dainiushas wrote:
> aš tai apie tai, kad nemaža būda siurbia pakankamai kultūringai. Kad
Matai, tas "kulturingai" yra labai subjektyvus reikalas. Bo viesumoje
linksniuojamos anos "sintetines" sanaudos ir rodomas "progresas". Atseit
va jusu dabartine valgo 8 litrus, o nauja, stai cia paziurekit, valgys
tik 5! Ateikit - pirkit.
Aj, ir CO2 g/100km mokescius mokesit tik nuo 5 litru! O ce jau realus
mokesciu slepimas, t.y. gamintojams gali atsirast reikalu su mokesciu
inspekTSijom. VW prie to pacio skandalo jau vos nepajame uz pautu.
> neina sutilpt į deklaracijas.....na bbž, reikia ten gi stengtis jau,
> važiuot atitinkamai. pilt 98-tą, turbūt be spirito. Ir dar bala žino ką
> daryt.
Gali stengtis, gali nesistengt, vistiek neiseis. Bo anie testams
nurankioja visokiu generuokliu dirzelius (gi nedraudziama), pripila
vandens konsistencijos tepalo (gi nedraudziama), tada sugalvoja
maximaliai islengvinta modifikacija, pvz kaip mersas kuri gali nusipirkt
su mazesniu benzo baku (neaisku kodel kas nors to noretu). Nes masinos
pagal mase skirsto i klases ir kiekvienai skirtingai nusetupina stendo
pasipriesinima.
Tada uzmontuoja ultraplonas ir ultralengvai riedancias padangas (t.y.
akmenines) su kuriom gatvej turbut pirmam posukyje uzsimustum.
Ai, dar matuodami Cx (irgi svarbu stendo setupui) nurankioja visokius
ten isorinius veidrodelius (juk desinys neprivalomas), uzklijuoja kebulo
plysius (juk nedraudziama) etc etc.
Tada galima pridet specialius smegenu settingsus, kurie ten labai
ekonomiski, bet realiom salygom turbut nenoretum vazinet.
Etc etc, viskas cycle beatingo vardan. Nes nuo to priklauso skaiciai
pardavimo prospektuose, o ilgalaike brando reputacija siais laikais
visai ne madoj.
Btw, mersa jau kelis kartus yra padave i teisma ir laimeje. T.y. mersas
pasijame atgal masina ir grazino baPkes.