Tema: Re: Passat 1.4 kaina
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-21 10:07:24
On 11/21/16 08:49, Dainiushas wrote:
> aš tai apie tai, kad nemaža būda siurbia pakankamai kultūringai. Kad

Matai, tas "kulturingai" yra labai subjektyvus reikalas. Bo viesumoje 
linksniuojamos anos "sintetines" sanaudos ir rodomas "progresas". Atseit 
va jusu dabartine valgo 8 litrus, o nauja, stai cia paziurekit, valgys 
tik 5! Ateikit - pirkit.
Aj, ir CO2 g/100km mokescius mokesit tik nuo 5 litru! O ce jau realus 
mokesciu slepimas, t.y. gamintojams gali atsirast reikalu su mokesciu 
inspekTSijom. VW prie to pacio skandalo jau vos nepajame uz pautu.

> neina sutilpt į deklaracijas.....na bbž, reikia ten gi stengtis jau,
> važiuot atitinkamai. pilt 98-tą, turbūt be spirito. Ir dar bala žino ką
> daryt.

Gali stengtis, gali nesistengt, vistiek neiseis. Bo anie testams 
nurankioja visokiu generuokliu dirzelius (gi nedraudziama), pripila 
vandens konsistencijos tepalo (gi nedraudziama), tada sugalvoja 
maximaliai islengvinta modifikacija, pvz kaip mersas kuri gali nusipirkt 
su mazesniu benzo baku (neaisku kodel kas nors to noretu). Nes masinos 
pagal mase skirsto i klases ir kiekvienai skirtingai nusetupina stendo 
pasipriesinima.
Tada uzmontuoja ultraplonas ir ultralengvai riedancias padangas (t.y. 
akmenines) su kuriom gatvej turbut pirmam posukyje uzsimustum.
Ai, dar matuodami Cx (irgi svarbu stendo setupui) nurankioja visokius 
ten isorinius veidrodelius (juk desinys neprivalomas), uzklijuoja kebulo 
plysius (juk nedraudziama) etc etc.
Tada galima pridet specialius smegenu settingsus, kurie ten labai 
ekonomiski, bet realiom salygom turbut nenoretum vazinet.

Etc etc, viskas cycle beatingo vardan. Nes nuo to priklauso skaiciai 
pardavimo prospektuose, o ilgalaike brando reputacija siais laikais 
visai ne madoj.

Btw, mersa jau kelis kartus yra padave i teisma ir laimeje. T.y. mersas 
pasijame atgal masina ir grazino baPkes.