Kas čia tokie pardavinėja su 50kkm pusvelčiui? Pvz. pardavėjas siūlo tokį patį atpirkimo procentą nuo pradinės kainos auto su 120-150 kkm rida nepriklausomai nuo variklio, greičių dėžės ar dar ko nors. Jeigu Tsi1.4 ir Dsg8 būtų sunkiu parduoti su tokia rida, tai gal mažintų atpirkimo kainą? 2016-11-16 09:57, Arj rašė: > tu kalbek kalbek, mes palauksim ir tavo success story su 1.4 tesinio :) > viena murzilkos, o kita realus gyvenimas. Atsidarai autopliusa ir > pasiziuri kokiu golfiu pasiula. Jei rida maza, nuotraukose auto "ledine" > - kaip taisykle variklis 1.4 tsi. ir kaina draugiska. > Jei uzdesi filtra "dyzelis" - vaizdelis pasikeicia kardinaliai - kainos > padideja, fotkese vaizdas suprasteja, ridos padideja. Jei ivskas su juo > butu taip ok, niekas nestumtu ju su 50kkm rida pusvelciui, kai > analogisku modeliu dyzeliai 3x didesne rida ir valdisko krovininio > pikapo salono bukle daugiau kainuoja. > > > > "Invertuota panda" parašė naujienų > news:o0h17s$9mk$1@trimpas.omnitel.net... > > aj, baikit tas basnias, kiek matet 1.4, 1.2 ar net 1.0 turbintu > varinkeliu su degimo kameros, stumoklines grupes ar siaip temperaturinem > problemom? > > Kiek murzilkos dare ilgalaikiu testu, pvz kad ir ta pati fikusa su 1.0 > varinejo 100tkm apsunkintais rezimais, tai pabere varinkeli nieko tokio > nerado. Nei padidinto sudilimo nei ko kito, t.y. visokie ten 2.0 > varinkeliai atrodo lygiai taip pat.