Tema: Re: Passat 1.4 kaina
Autorius: RaR
Data: 2016-11-16 11:18:47
Kas čia tokie pardavinėja su 50kkm pusvelčiui? Pvz. pardavėjas siūlo 
tokį patį atpirkimo procentą nuo pradinės kainos auto su 120-150 kkm 
rida nepriklausomai nuo variklio, greičių dėžės ar dar ko nors. Jeigu 
Tsi1.4 ir Dsg8 būtų sunkiu parduoti su tokia rida, tai gal mažintų 
atpirkimo kainą?

2016-11-16 09:57, Arj rašė:
> tu kalbek kalbek, mes palauksim ir tavo success story su 1.4  tesinio :)
> viena murzilkos, o kita realus gyvenimas. Atsidarai autopliusa ir
> pasiziuri kokiu golfiu pasiula. Jei rida maza, nuotraukose auto "ledine"
> - kaip taisykle variklis 1.4 tsi. ir kaina draugiska.
> Jei uzdesi filtra "dyzelis" - vaizdelis pasikeicia kardinaliai - kainos
> padideja, fotkese vaizdas suprasteja, ridos padideja. Jei ivskas su juo
> butu taip ok, niekas nestumtu ju su 50kkm rida pusvelciui, kai
> analogisku modeliu dyzeliai 3x didesne rida ir valdisko krovininio
> pikapo salono bukle daugiau kainuoja.
>
>
>
> "Invertuota panda"  parašė naujienų
> news:o0h17s$9mk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> aj, baikit tas basnias, kiek matet 1.4, 1.2 ar net 1.0 turbintu
> varinkeliu su degimo kameros, stumoklines grupes ar siaip temperaturinem
> problemom?
>
> Kiek murzilkos dare ilgalaikiu testu, pvz kad ir ta pati fikusa su 1.0
> varinejo 100tkm apsunkintais rezimais, tai pabere varinkeli nieko tokio
> nerado. Nei padidinto sudilimo nei ko kito, t.y. visokie ten 2.0
> varinkeliai atrodo lygiai taip pat.