nu kad ir pas ta pati moleri laikas nuo laiko pasiziurek. Tik dabar ten nei vieno benzininio golfo, vieni dyzeliai :( na jei tiksliai, vienas yra, demo, su 18kkm uz 22.5kE (kai dabar toks naujas, 1.4 92kw DSG7 comfortline, + varneliu paketas = 22kEur - dabar akcija jiems - http://www.volkswagen.lt/content/medialib/vwd4/lt/pdf/naujasis-golf-variant/_jcr_content/renditions/rendition.file/ma_vw_golf7variant_pricelist_a4_lt.pdf) "nekas" parašė naujienų news:o0h715$ehp$1@trimpas.omnitel.net... Nu parodyk keletą pavyzdžių Golfų 1.4k benziną su 50k rida pusvelčiui ir panašių metų/ridos/komplektacijos dyzelį už brangiai? On 2016-11-16 09:57, Arj wrote: > tu kalbek kalbek, mes palauksim ir tavo success story su 1.4 tesinio :) > viena murzilkos, o kita realus gyvenimas. Atsidarai autopliusa ir > pasiziuri kokiu golfiu pasiula. Jei rida maza, nuotraukose auto "ledine" - > kaip taisykle variklis 1.4 tsi. ir kaina draugiska. > Jei uzdesi filtra "dyzelis" - vaizdelis pasikeicia kardinaliai - kainos > padideja, fotkese vaizdas suprasteja, ridos padideja. Jei ivskas su juo > butu taip ok, niekas nestumtu ju su 50kkm rida pusvelciui, kai analogisku > modeliu dyzeliai 3x didesne rida ir valdisko krovininio pikapo salono > bukle daugiau kainuoja. > > > > "Invertuota panda" parašė naujienų > news:o0h17s$9mk$1@trimpas.omnitel.net... > > aj, baikit tas basnias, kiek matet 1.4, 1.2 ar net 1.0 turbintu > varinkeliu su degimo kameros, stumoklines grupes ar siaip temperaturinem > problemom? > > Kiek murzilkos dare ilgalaikiu testu, pvz kad ir ta pati fikusa su 1.0 > varinejo 100tkm apsunkintais rezimais, tai pabere varinkeli nieko tokio > nerado. Nei padidinto sudilimo nei ko kito, t.y. visokie ten 2.0 > varinkeliai atrodo lygiai taip pat.