kiek, beje, siūlo? On 11/16/2016 11:18 AM, RaR wrote: > Kas čia tokie pardavinėja su 50kkm pusvelčiui? Pvz. pardavėjas siūlo > tokį patį atpirkimo procentą nuo pradinės kainos auto su 120-150 kkm > rida nepriklausomai nuo variklio, greičių dėžės ar dar ko nors. Jeigu > Tsi1.4 ir Dsg8 būtų sunkiu parduoti su tokia rida, tai gal mažintų > atpirkimo kainą? > > 2016-11-16 09:57, Arj rašė: >> tu kalbek kalbek, mes palauksim ir tavo success story su 1.4 tesinio :) >> viena murzilkos, o kita realus gyvenimas. Atsidarai autopliusa ir >> pasiziuri kokiu golfiu pasiula. Jei rida maza, nuotraukose auto "ledine" >> - kaip taisykle variklis 1.4 tsi. ir kaina draugiska. >> Jei uzdesi filtra "dyzelis" - vaizdelis pasikeicia kardinaliai - kainos >> padideja, fotkese vaizdas suprasteja, ridos padideja. Jei ivskas su juo >> butu taip ok, niekas nestumtu ju su 50kkm rida pusvelciui, kai >> analogisku modeliu dyzeliai 3x didesne rida ir valdisko krovininio >> pikapo salono bukle daugiau kainuoja. >> >> >> >> "Invertuota panda" parašė naujienų >> news:o0h17s$9mk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> aj, baikit tas basnias, kiek matet 1.4, 1.2 ar net 1.0 turbintu >> varinkeliu su degimo kameros, stumoklines grupes ar siaip temperaturinem >> problemom? >> >> Kiek murzilkos dare ilgalaikiu testu, pvz kad ir ta pati fikusa su 1.0 >> varinejo 100tkm apsunkintais rezimais, tai pabere varinkeli nieko tokio >> nerado. Nei padidinto sudilimo nei ko kito, t.y. visokie ten 2.0 >> varinkeliai atrodo lygiai taip pat. >