problema gaunasi overall sudetingumas. va sitoj vietoj geras pvz 1.2 tsi variklis - kai pasiziurejau ankt kiek pas ji sudetinga ausinimo sistema su visokiais gudriais termostatais etc, rezultate - gerai kol gerai. O jei kas nors nenumatyto, pvz bumbt ir reikia kazka po kapotu judinti, ar kokia vovere po kapotu sumano perziemoti - jau erdves kur galima net ir netycia prigadinti, oi kiek atsiranda. "Invertuota panda" parašė naujienų news:o0kvrs$9bn$1@trimpas.omnitel.net... On 11/17/16 14:54, news reader wrote: >>> Lyginant su kitais tikimybe, kad nuvaziuos melejona km labai maza >> >> Arba taip arba ne. Bo klausimas kas ten pirma uzsilenks, stumokline grupe >> ar kokia nors kreukle su visais siurbliais? > > Kriaukle su siurbliais ten irgi probleminiai? Ka reiskia "irgi"? As tai kol kas ten nematau kazkokiu specifiniu problemu (del mazos kubaturos). Visos problemos tos pacios kaip ir pas visus kitus to gamintojo variklius. Mans asmeniskai zinoma viena rimtesne - kazkuri laika buvo probemos su brokuotom grandinem. Daugiau nieko masiskai nesigirdi. Cai buvo papeistinta keleta linku su degimo sistemos katastrofom, bet kazkaip nesigirdi kad tai butu labai paplite. Plius degimo sistema ten ner kazkuo ipatinga ir tokios pat katastrofos nutinka ir kitur. Apskritai, tu downszintu TSI pas VAG'a buvo bent keletas skirtingu, su viena kreukle ir su kreukle + kompresorium. Is "idomesniu" reikalu su potencialu aCirugt kazkada ateity, tai salia kreukles+koNpresoriaus tandemo (kai kuriuose variantuose) dar sakyciau klausimu kelia gana gauruota "2 in 1" iNputimo sistema. Yra tiek klasikiniai purkstukai y kolektoriu tiek tiesioginio iputimo tiesiai i cilindrus. Jei tame cirke kazkas susirgtu, tai xzn kaip su lietuvisku vasiu skillzais. Bent jau turimas golpas kol kas birzgia ir tiek, tai xzn kiek ji ten lepi.