na ir kažkodėl niekas neskaičiuoja, kad tie sudėtingi nauji varinkėliai mažiau ryja ir geriau valit, nei seni paprasti, tai su ta sąlyga kažkaip už tai vis tiek reikia sumokėt, jei ne pirmam useriui, tai kokiam trečiam tikrai :) O BMW fail'o su termostatais tai aš kažkaip nesuprantu, DME gi mato veikia jis ar ne. Citroene kai toks divaisas numiro, iš karto užsidegė check'as ir ventiliatorius antru greičiui pastoviai veikė. Nepastebėt neįmanoma. 11/18/2016 10:15 PM, Invertuota panda rašė: > On 11/18/16 09:57, Arj wrote: >> problema gaunasi overall sudetingumas. va sitoj vietoj geras pvz 1.2 tsi >> variklis - kai pasiziurejau ankt kiek pas ji sudetinga ausinimo sistema >> su visokiais gudriais termostatais etc, >> rezultate - gerai kol gerai. O jei kas nors nenumatyto, pvz bumbt ir >> reikia kazka po kapotu judinti, ar kokia vovere po kapotu sumano >> perziemoti - jau erdves kur galima net ir netycia prigadinti, oi kiek >> atsiranda. > > Ta cia beleNkoks siuolaikinis variNkelis, px ar 1.2TSI ar 2.0T. Mineti > 1.2TSI ar 1.4TSI palyginus kontexte netgi visai beprobleminiai. > > Tarkim kox nors BNV N43 garseja kaip daznai "nesutvarkomas", jei > nepasiseks pvz gali imt visaip ten trukciot ir drebet ant laisvu. Taip > nei is sio nei is to, net jei masinai pora metu ir juokinga rida. Net > BNV dylerei daznai nesutvarko, uz daug tukstanciu pakeicia puse variklio > ir tai nepadeda. > Jau nekalbant apie tai, kad jiem galioja ir visos cia nurodytos TSI > bedos, pvz tokios kaip puliuojantys coilpack'ai ar purkstukai. > > Ausinimo sistema beje irgi nagla. BNV ce isvis buvo pionieriai, net mano > priestvaninis M54 varinkelis jau turi aliktronini termostata ir su tuo > sisijusiu specifiniu problemeliu, pvz "banana cooler" :)