Octavijai 35% po 5m ir ~125 kkm. 2016-11-16 11:19, Dainiushas rašė: > kiek, beje, siūlo? > > On 11/16/2016 11:18 AM, RaR wrote: >> Kas čia tokie pardavinėja su 50kkm pusvelčiui? Pvz. pardavėjas siūlo >> tokį patį atpirkimo procentą nuo pradinės kainos auto su 120-150 kkm >> rida nepriklausomai nuo variklio, greičių dėžės ar dar ko nors. Jeigu >> Tsi1.4 ir Dsg8 būtų sunkiu parduoti su tokia rida, tai gal mažintų >> atpirkimo kainą? >> >> 2016-11-16 09:57, Arj rašė: >>> tu kalbek kalbek, mes palauksim ir tavo success story su 1.4 tesinio :) >>> viena murzilkos, o kita realus gyvenimas. Atsidarai autopliusa ir >>> pasiziuri kokiu golfiu pasiula. Jei rida maza, nuotraukose auto "ledine" >>> - kaip taisykle variklis 1.4 tsi. ir kaina draugiska. >>> Jei uzdesi filtra "dyzelis" - vaizdelis pasikeicia kardinaliai - kainos >>> padideja, fotkese vaizdas suprasteja, ridos padideja. Jei ivskas su juo >>> butu taip ok, niekas nestumtu ju su 50kkm rida pusvelciui, kai >>> analogisku modeliu dyzeliai 3x didesne rida ir valdisko krovininio >>> pikapo salono bukle daugiau kainuoja. >>> >>> >>> >>> "Invertuota panda" parašė naujienų >>> news:o0h17s$9mk$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> aj, baikit tas basnias, kiek matet 1.4, 1.2 ar net 1.0 turbintu >>> varinkeliu su degimo kameros, stumoklines grupes ar siaip temperaturinem >>> problemom? >>> >>> Kiek murzilkos dare ilgalaikiu testu, pvz kad ir ta pati fikusa su 1.0 >>> varinejo 100tkm apsunkintais rezimais, tai pabere varinkeli nieko tokio >>> nerado. Nei padidinto sudilimo nei ko kito, t.y. visokie ten 2.0 >>> varinkeliai atrodo lygiai taip pat. >> >