nu tai kiek pamenu Phaeton'as gausiai nedžiugino.....tai A8... Šitą o fėjai tikrai ne px yra ten turba ar ne? nu ten koks 335i.....tik turbūt kaip liocha, benzino kaladžių ir tepalo neužteks, kad važiuot :) Ar ten koks C350? 7/4/2017 2:04 PM, ManXP rašė: > Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza > viltis rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe > pasinaudot. Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu > benzu. Is pradziu norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet > panasu, kad teks pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu > kokiu 7 ar daugiau metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne > spuogo dydzio (t.y. kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6. > > Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai > kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip > geri :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius > su 5 litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, > trecias kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai: > > QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de > buvo tik 2 skelbimai. > FX50S. Vaziuoja kaip taburete. > Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko > kruva. Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie > isvis negirdeje. > A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir > itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), verksiu. > Kaip ir viskas? > > Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet > verkia, kad 153 KW. > > Toliau galva tuscia...