tai palyginkim e92 m3 ir F82. e92 m3 yra irkline valtis palyginus su F82. nors deklaruojami skaichiai yra 420ag vs 431ag :)) ir tulas pilietis turbut atejes pakomentuos vaje vaje kokie laikai atejo baisus downsaizino del ekologijos nuo v8 iki l6 :(((( realybej - kaip dazhniausiai buna pas orinukus truksta keliu desimciu ag, tai gyvas sveikas stockinis su nedidele rida e92 m3 turi 390-395 ag o F82 M4 turi 450ag ir pesha nuo 2000rpm iki pat redlaino, ar tuo gali pasigirti e92 m3? ne, ten jei nepalaikysi 7500-8500rpm gausi nuo GTD golfo. Taip, garsas galbut geresnis nes V8 bet as verksmu kad vaje vaje kokie laikai uzejo orinuku nebegamina nesuprantu jei atvirai. Kur turbo lagas kokiam F82? :) kurioj vietoj ? :) ten jei stockas net nesijauchia kad su turbo mashina vazhiuoji, va padarius stage 2 iki ~550ag jau siek tiek jauciamas turbo charakteris ir nuo valo garantuotai 80% zmoniu pridetu i kelnes (kai jungiant ish 4-tos i 5-ta prie ~200 ant sauso asfalto sutampo subine), bet nu jei nepatinka - vazhinek su stocku :) "Dainiushas" wrote in message news:ojie90$b1$2@trimpas.omnitel.net... nu bbž, bet mano kuklia nuomone 335i/340i yra pakankamai adekvatūs. Nes tas V8 troikėj tai jau bbd 7/5/2017 1:03 PM, ManXP rašė: > Tai gal dar Chiron savininkam? :) As nekalbu apie tuos atvejus, kai turbo > dedama visn del to, kai jau fiziskai neimanoma didesnio variklio ikist, > bet galios dar truksta. As kalbu apie paskutiniu ~7 metu debiliska mada > kastruot variklius, kai vietoj kokiu 3 litru V6 padaromas 2 litru turbo, > vietoj 6 litru V8 - 4 litru turbo, ir t.t. > > "Arnas" wrote in message news:ojid5t$v96$1@trimpas.omnitel.net... > > papasakok shitas nesamones 911 turbo/turbo S savininkam ;) > > "ManXP" wrote in message news:ojfthh$rhd$1@trimpas.omnitel.net... > (dyzelis - vargoliams, turbo - eko pyderastam),