n20 yra ok motoras tik erzina garsas - ant laisvu caksi. Yra buve feilu su grandine, nors ji tokia pati kaip pas n55 bet itempejai kiti. labai nedaug lesa uzmiestyje 5-5.5 litro jei 90-100 vaziuot. "Tomas" wrote in message news:ojkulb$c8$1@trimpas.omnitel.net... o kaip i4 turbavykai DI? "Arnas" parašė naujienų news:ojidjf$vk6$1@trimpas.omnitel.net... jei kalbam apie bmw 4.4 biturbo tai buvo senesni (siemens sistema) - N63, taip jie slamshtas ir reikia apeit ratu, veliau buvo N63N (bosch sistema) tie jau nera blogi. M5 su S63N irgi viskas ten +- ok. Pas dyzelius neretai problemos su grandinem N47 jos neretai truksta iki 100kkm, N57 taip pat pasitaiko neretai, problematiskas gan keitimas nes jos gale. jei is nevisai senu bmw vienas siuo metu patikimiausiu motoru (imant kartu dyzelius ir benzus) yra N55. Gal ir B58, bet pastarasis dar ganetinai naujas, gal islys dar kokie stebuklai.. "ManXP" wrote in message news:ojiaan$sm5$1@trimpas.omnitel.net... Zinok ir turbo galvojau (vokiecius), ir blet blet - nu neiseina niekaip vokieciam pagamint benzininiu varikliu. Su dyzeliais - prasom, o kai reikia benzo - toki slamsta padaro, kad verkt norisi. Konkreciai ka ziurejau: 650, 750, X6M. Bet perskaiciau, kad varikliai jeigu 100K tempia, tai paskui jau vazineji su loterija - kuria diena numirs. Ir siaip, net Krasta pasiule pries perkant tikrint ne ta garsuji 4.4 varikli, o galva (kad nekiltu net minciu su "patobulintu" BMW V8 vazinet). 760. Pasirodo, dar prasciau nei 750 :) CL 63. Pilna skundu, o kolektyviniai teismo ieskiniai del variklio kokibes irgi daug ka pasako. S7. Vaziuoja prastai, bet bent jau grazi ir valina. Tai negana to, kad turi igimtas Audi TFSI problemas (1 litras tepalo ant 1000 KM yra "normos ribose" pagal Audi), tai pasirodo tepala ne tik degina, bet dar ir isleidzia is variklio ir "kristalizuoja" - https://www.audiworld.com/forums/s7-197/2013-s7-turbo-issues-2915184/ Cayenne (ta su 500+ arkliu). Bobiskas, vaziuoja blogai, bet irgi - bent valina. Ir kas svarbiausia, variklis lygtais nebyra. Ir kai jau susiruosiau vaziuot apziuret, paskaiciau, kad nors variklis ir OK, bet vat su pavaru deze pridirbta kazkas ant galingiausiu turbo benzu, ir pilni forumai skundu, kaip eina nx greiciu dezes po 100K. Panamera irgi. Kas dar lieka? :) "mindau" wrote in message news:ojgqn4$m2j$1@trimpas.omnitel.net... nu tai imk tuos kur baisus ir be salionu, ir vis tiek turbut jie labiau dziugins nei visokie qx'ai ir fx'ai arba ikalk pxuino ir uzsimerk pries turbo.. ir tada gal kokia panamera su macanu paimk, bent jau as tokia linkme mastyciau. "ManXP" wrote in message news:ojfsos$qg4$1@trimpas.omnitel.net... Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza viltis rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe pasinaudot. Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu benzu. Is pradziu norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet panasu, kad teks pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu kokiu 7 ar daugiau metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne spuogo dydzio (t.y. kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6. Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip geri :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius su 5 litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, trecias kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai: QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de buvo tik 2 skelbimai. FX50S. Vaziuoja kaip taburete. Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko kruva. Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie isvis negirdeje. A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), verksiu. Kaip ir viskas? Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet verkia, kad 153 KW. Toliau galva tuscia...