nu tai imk tuos kur baisus ir be salionu, ir vis tiek turbut jie labiau dziugins nei visokie qx'ai ir fx'ai arba ikalk pxuino ir uzsimerk pries turbo.. ir tada gal kokia panamera su macanu paimk, bent jau as tokia linkme mastyciau. "ManXP" wrote in message news:ojfsos$qg4$1@trimpas.omnitel.net... Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza viltis rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe pasinaudot. Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu benzu. Is pradziu norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet panasu, kad teks pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu kokiu 7 ar daugiau metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne spuogo dydzio (t.y. kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6. Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip geri :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius su 5 litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, trecias kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai: QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de buvo tik 2 skelbimai. FX50S. Vaziuoja kaip taburete. Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko kruva. Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie isvis negirdeje. A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), verksiu. Kaip ir viskas? Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet verkia, kad 153 KW. Toliau galva tuscia...