nu. ir visi kaip tik po LS :D 7/7/2017 7:04 PM, YZF rašė: > Jeigu variklis virs 4 litru, tai ta papildoma turbina (ar dvi) dideles > zalos nedaro... taigi galimi ir tokie variantai kaip 650i (4.4 V8), arba > CLS500 (4.7 V8). > > Arba yra Jaguar XF 5.0 ir analogiski (5.0 V8 NA) > > > > On 2017.07.04 14:04, ManXP wrote: >> Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza >> viltis rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe >> pasinaudot. Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu >> benzu. Is pradziu norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, >> bet panasu, kad teks pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto >> nebutu kokiu 7 ar daugiau metu senumo. Vienas turi but V8 (arba >> daugiau) ir ne spuogo dydzio (t.y. kokia troike netiktu), kitas is >> bedos gali but ir V6. >> >> Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai >> kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip >> kitaip geri :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 >> modelius su 5 litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su >> tragisku salonu, trecias kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie >> variantai: >> >> QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de >> buvo tik 2 skelbimai. >> FX50S. Vaziuoja kaip taburete. >> Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko >> kruva. Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai >> jie isvis negirdeje. >> A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. >> Ir itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), >> verksiu. >> Kaip ir viskas? >> >> Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), >> bet verkia, kad 153 KW. >> >> Toliau galva tuscia...