On 7/11/17 21:43, Dainiushas wrote: > o kame ten realiai problemos? Klausiu, 4k dar gyvai nemačiau. Realei problemos tame, kad tas 4K be proto rajus. Ir todel, kad GPU tenka vartyt dxja pixeliu ir todel kad tiem pixeliam stumdyt reikia greitesniu interfeisu (=rajesniu) ir todel, kad kuo daugiau pukseliu tuo LCD tamsesnis ir tuo daugiau energijos svilina backlightas (kad pasiekt ta pati ryskuma) ir todel, kad daugiau pukseliu reiskia daugiau energijos ju junginejimui. Buferiams reikia RAM'o, ana velgi reikia shert. Plius viso to aPsurdas vainikuojamas tuom, kad tu 4K OS'as realiai nepalaiko. T.y. beveik viskas vistiek vartosi perpus mazesne "logine" rezoliucija ir pries siunciant i matrica tiesiog upscalinama. T.y. su 2K matrica matytum lygiai ta pati. Yra tik vienas ar 2 specelei papimpinti apsai naudojantys natyvinius 4K. Aj, dar zinoma uz visa tai susimoki, nes 4K matrica gerokai daugiau nei dvigubai brangesne uz tarkim 2K, kaip ir likes hardwaras. Zodziu jei somy stumtu VR tai dar suprasciau, pvz tokio sameshito S7 Edge 1440 × 1280 pukseliu (t.y. 1.8K) VR tikslams mazoka, matosi "gyvates oda". LCD su 2K jau butu zymiai geriau, o su 4K tai manau visai puse organo. O kitaip, tai tas 4K amzini minusai ir realiai neegzistuojantys pliusai. Ir jokio progreso ten nematyt.