begejimasis priklauso nuo daug dalyku, jei kalbam apie N63 ten slegis labai mazhas (nesigauna net 100ag is litro). Taigi, turbina savaime nereiskia kad busi labai greitas :) jei pazvelgsim i istorija turbinas kai kurie gamintojai (pvz SAAB) naudojo orinuku trukumam naikinti ir tai nesusije nei su ekologija nei su ekonomija nei su downsaizingu, tiesiog zemo slegio nedidele sraige kuri uzhpildo ta tushtuma prie zemu apsuku o prie aukstu kas gaunas tai daugumoj naturaliai. Taciau, bent jau mano nuomone, sunkiam SUV'am reikia torko ir neblogai jei jis butu gan zemai. Del to SUV'am gerai sueina dyzeliai. Taip pat neblogai tinka didesnes kubaturos turbo benzai. Tarkim koks 6.2 orinukas kada tures savo ~620Nm? turbut prie kokiu 3300-3500rpm? Kada 4.4 biturbo tures savo 680Nm? Turbut jau prie ~2000rpm. "ManXP" wrote in message news:ojieu1$166$1@trimpas.omnitel.net... Beje, kalbant apie SUV'us ir orinukus. Mersas i ML (antros kartos), o Jeep i GC sugebejo ikist 6+ litru atmosferas. Ir begejasi iki 100 anie vos 0.1 sekundes leciau nei BMW su turbinom. "Arnas" wrote in message news:ojieae$j3$1@trimpas.omnitel.net... nu o ka det i koky X6M? 8 litru orinuka? gal ir ikishtum bet o kas nuo to geriau butu? Jauti turbo laga pas X6M? abejoju. Kazhko truksta? irgi abejoju :) "ManXP" wrote in message news:ojidi8$vib$1@trimpas.omnitel.net... Tai gal dar Chiron savininkam? :) As nekalbu apie tuos atvejus, kai turbo dedama visn del to, kai jau fiziskai neimanoma didesnio variklio ikist, bet galios dar truksta. As kalbu apie paskutiniu ~7 metu debiliska mada kastruot variklius, kai vietoj kokiu 3 litru V6 padaromas 2 litru turbo, vietoj 6 litru V8 - 4 litru turbo, ir t.t. "Arnas" wrote in message news:ojid5t$v96$1@trimpas.omnitel.net... papasakok shitas nesamones 911 turbo/turbo S savininkam ;) "ManXP" wrote in message news:ojfthh$rhd$1@trimpas.omnitel.net... (dyzelis - vargoliams, turbo - eko pyderastam),