Tribeca? "ManXP" <man@giliai.px> parase naujienu pranesime:ojiaan$sm5$1@trimpas.omnitel.net... > Zinok ir turbo galvojau (vokiecius), ir blet blet - nu neiseina niekaip > vokieciam pagamint benzininiu varikliu. Su dyzeliais - prasom, o kai > reikia benzo - toki slamsta padaro, kad verkt norisi. Konkreciai ka > ziurejau: > > 650, 750, X6M. Bet perskaiciau, kad varikliai jeigu 100K tempia, tai > paskui jau vazineji su loterija - kuria diena numirs. Ir siaip, net Krasta > pasiule pries perkant tikrint ne ta garsuji 4.4 varikli, o galva (kad > nekiltu net minciu su "patobulintu" BMW V8 vazinet). > 760. Pasirodo, dar prasciau nei 750 :) > CL 63. Pilna skundu, o kolektyviniai teismo ieskiniai del variklio kokibes > irgi daug ka pasako. > S7. Vaziuoja prastai, bet bent jau grazi ir valina. Tai negana to, kad > turi igimtas Audi TFSI problemas (1 litras tepalo ant 1000 KM yra "normos > ribose" pagal Audi), tai pasirodo tepala ne tik degina, bet dar ir > isleidzia is variklio ir "kristalizuoja" - > https://www.audiworld.com/forums/s7-197/2013-s7-turbo-issues-2915184/ > Cayenne (ta su 500+ arkliu). Bobiskas, vaziuoja blogai, bet irgi - bent > valina. Ir kas svarbiausia, variklis lygtais nebyra. Ir kai jau > susiruosiau vaziuot apziuret, paskaiciau, kad nors variklis ir OK, bet vat > su pavaru deze pridirbta kazkas ant galingiausiu turbo benzu, ir pilni > forumai skundu, kaip eina nx greiciu dezes po 100K. Panamera irgi. > > Kas dar lieka? :) > > > "mindau" wrote in message news:ojgqn4$m2j$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai imk tuos kur baisus ir be salionu, ir vis tiek turbut jie labiau > dziugins nei visokie qx'ai ir fx'ai > arba ikalk pxuino ir uzsimerk pries turbo.. ir tada gal kokia panamera su > macanu paimk, bent jau as tokia linkme mastyciau. > > > > "ManXP" wrote in message news:ojfsos$qg4$1@trimpas.omnitel.net... > > Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza viltis > rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe pasinaudot. > Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu benzu. Is pradziu > norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet panasu, kad teks > pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu kokiu 7 ar daugiau > metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne spuogo dydzio (t.y. > kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6. > > Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai > kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip > geri > :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius su 5 > litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, > trecias > kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai: > > QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de > buvo > tik 2 skelbimai. > FX50S. Vaziuoja kaip taburete. > Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko > kruva. > Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie isvis > negirdeje. > A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir > itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), > verksiu. > Kaip ir viskas? > > Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet > verkia, kad 153 KW. > > Toliau galva tuscia...