Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-05 12:23:33
Tribeca?

"ManXP" <man@giliai.px> parase naujienu 
pranesime:ojiaan$sm5$1@trimpas.omnitel.net...
> Zinok ir turbo galvojau (vokiecius), ir blet blet - nu neiseina niekaip 
> vokieciam pagamint benzininiu varikliu. Su dyzeliais - prasom, o kai 
> reikia benzo - toki slamsta padaro, kad verkt norisi. Konkreciai ka 
> ziurejau:
>
> 650, 750, X6M. Bet perskaiciau, kad varikliai jeigu 100K tempia, tai 
> paskui jau vazineji su loterija - kuria diena numirs. Ir siaip, net Krasta 
> pasiule pries perkant tikrint ne ta garsuji 4.4 varikli, o galva (kad 
> nekiltu net minciu su "patobulintu" BMW V8 vazinet).
> 760. Pasirodo, dar prasciau nei 750 :)
> CL 63. Pilna skundu, o kolektyviniai teismo ieskiniai del variklio kokibes 
> irgi daug ka pasako.
> S7. Vaziuoja prastai, bet bent jau grazi ir valina. Tai negana to, kad 
> turi igimtas Audi TFSI problemas (1 litras tepalo ant 1000 KM yra "normos 
> ribose" pagal Audi), tai pasirodo tepala ne tik degina, bet dar ir 
> isleidzia is variklio ir "kristalizuoja" - 
> https://www.audiworld.com/forums/s7-197/2013-s7-turbo-issues-2915184/
> Cayenne (ta su 500+ arkliu). Bobiskas, vaziuoja blogai, bet irgi - bent 
> valina. Ir kas svarbiausia, variklis lygtais nebyra. Ir kai jau 
> susiruosiau vaziuot apziuret, paskaiciau, kad nors variklis ir OK, bet vat 
> su pavaru deze pridirbta kazkas ant galingiausiu turbo benzu, ir pilni 
> forumai skundu, kaip eina nx greiciu dezes po 100K. Panamera irgi.
>
> Kas dar lieka? :)
>
>
> "mindau"  wrote in message news:ojgqn4$m2j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu tai imk tuos kur baisus ir be salionu, ir vis tiek turbut jie labiau
> dziugins nei visokie qx'ai ir fx'ai
> arba ikalk pxuino ir uzsimerk pries turbo.. ir tada gal kokia panamera su
> macanu paimk, bent jau as tokia linkme mastyciau.
>
>
>
> "ManXP"  wrote in message news:ojfsos$qg4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza viltis
> rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe pasinaudot.
> Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu benzu. Is pradziu
> norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet panasu, kad teks
> pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu kokiu 7 ar daugiau
> metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne spuogo dydzio (t.y.
> kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6.
>
> Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai
> kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip 
> geri
> :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius su 5
> litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, 
> trecias
> kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai:
>
> QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de 
> buvo
> tik 2 skelbimai.
> FX50S. Vaziuoja kaip taburete.
> Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko 
> kruva.
> Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie isvis
> negirdeje.
> A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir
> itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), 
> verksiu.
> Kaip ir viskas?
>
> Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet
> verkia, kad 153 KW.
>
> Toliau galva tuscia...