Jeigu variklis virs 4 litru, tai ta papildoma turbina (ar dvi) dideles zalos nedaro... taigi galimi ir tokie variantai kaip 650i (4.4 V8), arba CLS500 (4.7 V8). Arba yra Jaguar XF 5.0 ir analogiski (5.0 V8 NA) On 2017.07.04 14:04, ManXP wrote: > Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza > viltis rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe > pasinaudot. Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu > benzu. Is pradziu norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet > panasu, kad teks pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu > kokiu 7 ar daugiau metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne > spuogo dydzio (t.y. kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6. > > Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai > kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip > geri :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius > su 5 litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, > trecias kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai: > > QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de > buvo tik 2 skelbimai. > FX50S. Vaziuoja kaip taburete. > Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko > kruva. Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie > isvis negirdeje. > A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir > itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), verksiu. > Kaip ir viskas? > > Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet > verkia, kad 153 KW. > > Toliau galva tuscia...