Aciu, paprasciau galvoti kad tegul DPF sugalvoje bybiai iki gyvo galo su ta pacia masina su tuo paciu DPF vazineja ir valosi nx kiek tik sau nori "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message news:ooljma$k6$1@trimpas.omnitel.net... > Nu mano žmonai kelis kartus buvo užsikišęs dpf. Visi siūlė mest nx. Bet > užteko abu kartus sutvarkyt oro padavimo žarną po turbos ir viskas > susitvarkė. > Tiesa, dpf regeneruot kompas nebeleido, bet įpylus dpf klynerio į baką ir > pravažiavus trečiu bėgiu iki Vievio nuo Vilniaus viskas prasivalė. > Beje ir užsikišus filtrui mašina važiavo. Iki artimiausio serviso tikrai > galima savo eiga davžiuot. > > Žiūrėk į dpf, kaip į variklio gedimo indikatorių, o ne jo gedimo > priežastį, bus paprasčiau :) > > "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message > news:ooljc1$vts$1@trimpas.omnitel.net... >> "RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message >> news:oolil7$v1n$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2017.09.05 10:00, CodeC wrote: >>>> supratau. reiskia gaunasi, kad man reikia supresuoti savo <100kkm >>>> pravaziavusias masinas su isimtais DPF >>> O nx išiminėti tuos DPF ? >>> >> >> Isimineti kadangi neprognozuojami yra uzsikimsimas ir auto-is-dead toli >> nuo miesto. Jau geriau butu taip kad po 100 ar 150kkm ridos uzsidegtu >> geltona lempa ir duotu 2kkm atsrochkes iki DPF keitimo, po to dead kol >> nepakeiti. Realiai gi jokiu klaidu, warningu, nei pasikeicia DPF valymo >> periodiskumas, nei kas, pyst ir kvieti autovezi davezt iki miesto. Nx >> toki stebukla. >