nu troikė supuvo, bet tuo pačiu jau ir visokių daug smulkmenų pisasi, tai kaip ir px. 9 metus atvargo, tuoj jau užteks :D 9/6/2017 4:43 PM, CodeC rašė: > nu. nieks ir nesigincyja, kad lybra nisinis variantas. > > - nauja kainavo daug > - automatu pasirinkimas nekazka > - dizainas siaip sau, daug kam nepatinka > - turi visokiu specifiniu 'gliuku'. pagrindiniu mazgu patikimumas geras, > bet visokiu feature veikiams daznai kelia abejoniu > - vokietijoj tai buvo labai neiprastas ir naujas tuo laiku daiktas, > kuris neturejo jokios reputacijos, kele nepasitikejima. nu ir kaina > aisku savo padare > > cia pagrindines priezastys, kodel 3er populiarus, o lybra ne. > man asmeniskai, populiarus dar nelygu geresnis. ypac kai kalbu apie savo > konkretu atveji. perkant naudota auto, atsparumas korozijai viens ir > prioritetu. e46 greit bus susluoti su siupeliuku visi, lybros dar rudyt > nepradeje. patogumas vaziuojant batono man asmeniskai nesulyginamas. > taip, greitkeliu pralekt vasara su 330 coupe tikrai smagiau, bet kasdien > deja vaziuoju kauno gatvem su dviem vaiku kedutem salione. > va pagrinde del to rinkausi lybra universala, o ne 3er. > > > On 2017.09.06 16:34, Dainiushas wrote: >> tai čia TAU geriau. o aš net nusisukukai gatvėj pamatau, nes What Has >> Been Seen Cannot Be Unseen :). Kaip ir nemėgstu linguojančių mašinų >> >> 9/6/2017 4:31 PM, CodeC rašė: >>> man atrodo as gan paprastai paaiskinau, kur ir kodel lybra geriau uz >>> troike. bet tau svarbu islaikyt pozicija - tai prasom, man negaila. >>> su kapone konkuruot nezadu. >>> >>> On 2017.09.06 16:29, Dainiushas wrote: >>>> ai nu stabdyk jau, užtenka Caponio..... :) >>>> >>>> Nėra geriausios mašinos visiems, nėra ir nebus, bet nu nereikia savo >>>> preferencijų kontekste pradėt neigt objektyvius faktus. Būt ta lybra >>>> tokia ahujenna, pilnos gatvės būtų. Deja. O troikei jau....50 metų >>>> turbūt? Ir jis vis dar yra ir vis dar reikalinga. >>>> >>>> 9/6/2017 4:26 PM, CodeC rašė: >>>>> taip. ir nei su viena nera taip patogu vaziuot i maksima batono >>>>> kaip su >>>>> lybra. kas link greiciu, galiu, valdymo, individual komplektaciju >>>>> ir pan >>>>> - niekas ir nesigincyja kas tuo atzvilgiu 'labiau' premiumas. vat tik >>>>> kazin cia privalumas ar ne, kad cls ta pati 'baze' kaip 320d, kuriuo >>>>> pielini rytas-vakaras tuo paciu marsrutu, kaip lybra. sedi ant >>>>> taburetes, klausaisi dvigubai didesnio triuksmo ir sokineji per >>>>> kiekviena akmeni. ir tuo atzvilgiu pasirinkimo jokio (t.y. 320d >>>>> komforto >>>>> iki lybros nedatempsi net noredamas). gaunasi toks idomus - 320d >>>>> premiumas, nes teoriskai 'yra' cls m3 ir t.t. bet tame 320d nuo to >>>>> patogiau tai nepasidaro :) >>>>> >>>>> On 2017.09.06 16:21, Dainiushas wrote: >>>>>> matai, tik troikės diapazonas nuo 316d iki CSL..... >>>>>> >>>>>> 9/6/2017 4:12 PM, CodeC rašė: >>>>>>> The BMW 3 Series is an entry-level luxury car >>>>>>> The Lancia Lybra (Type 839) was a compact executive car >>>>>>> >>>>>>> visa kita, aks yra kas, tik tavo paniatkes ir fantazijos. >>>>>>> tikri kartingai kartodrome stovi ir naudojami pagal paskirti. >>>>>>> tuo tarpu e46 ir lybra vezioja vaikus i darzeli ir batona is >>>>>>> maksimos. >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >