ai, kas link automato - kai normalus tai labai zjb 9/6/2017 6:08 PM, Caponi rašė: > Vat dėl šitų 3 dalykų aš galiu be menkiausių užuominų į trolinimus ar > sarkazmus atsakyt. > > Su automatu važinėjau labai nemažai, žmona jau turbūt apie 15 metų tik > automatus vairuoja - patogu, faina, ypač mieste, bet ne mano > charakteriui ir supratimui, kas yra vairavimas. > CC - nesigilinau kaip pas vokiečius, bet ant visų turėtų japonamat jau > nuo praėjusio šimtmečio yra toks daiktas. Smalsu buvo išbandyt kaip kas > vyksta kai valdymo knopkes spaudinėji. Bet neprilipo. Vėlgi, matyt > natūra tokia, prie vairo kažką susijusio su vairavimu veikt noriu (ir > man tai patrinka), o ne švilpaut ir tikėtis, kad užmigt neleis raudonas > skydelio apšvietimas ar visokie lane assistai. Plius ir nematau jokių > problemų ir diskomforto pastovų greitį palaikyt pedalo pagalba. > Telikas. Buvau kažkada jaunas, buvo mašinoj aparatūra tokia ne visai > vaikiška, buvo ir telikas (nu taip, vaizdelio ekrane kokybė sutinku, iš > principo liūdna buvo, kai prisimenu :-), bet pagal tuos laikus viskas > buvo gerai). Kai pirkau tą numylėtą V6 Galantą buvo mintis pasidaryt > viską dar geriau, bet suabejojau ar to noriu ir apsiribojau tik padoriu > mageliu (ir tikrai ne dėl finansų). > > Tiesiog, kaip jau minėjau, vairavimas, nepriklausomai nuo to, kad dabar > nuvažiuoju paprastai iki 10km per dieną (bet išimčių pasitaiko :-)), man > patinka, ir tam man reikia elementaraus aiškiai skaitomo prietaisų > skydelio, 3 pedalų (būtinai :-)), pavarų svirties ir vairo. Ilgesnėj > kelionėj kokybiškai grojanti muzika yra gerai (beje, šitoj vietoj > pripažįstu, kad nepriklausomai kaip groja gamyklinė X5 balalaika (gyvai > jau labai seniai girdėjau), bet tikriausiai ji perpisa kokį 100 kartų > Hondos inžinierių tvarinėlį, kai aš pamačiau kaip fiziškai atrodo > dinamikas, nežinojau ar verkt, ar juoktis, būtų mano kasdieninė mašina, > tai turbūt daug negalvojęs keisčiau :-)), bet tam telikų ir visokių > touchscreenų nereikia. Tiesiog. > >