nu. nieks ir nesigincyja, kad lybra nisinis variantas. - nauja kainavo daug - automatu pasirinkimas nekazka - dizainas siaip sau, daug kam nepatinka - turi visokiu specifiniu 'gliuku'. pagrindiniu mazgu patikimumas geras, bet visokiu feature veikiams daznai kelia abejoniu - vokietijoj tai buvo labai neiprastas ir naujas tuo laiku daiktas, kuris neturejo jokios reputacijos, kele nepasitikejima. nu ir kaina aisku savo padare cia pagrindines priezastys, kodel 3er populiarus, o lybra ne. man asmeniskai, populiarus dar nelygu geresnis. ypac kai kalbu apie savo konkretu atveji. perkant naudota auto, atsparumas korozijai viens ir prioritetu. e46 greit bus susluoti su siupeliuku visi, lybros dar rudyt nepradeje. patogumas vaziuojant batono man asmeniskai nesulyginamas. taip, greitkeliu pralekt vasara su 330 coupe tikrai smagiau, bet kasdien deja vaziuoju kauno gatvem su dviem vaiku kedutem salione. va pagrinde del to rinkausi lybra universala, o ne 3er. On 2017.09.06 16:34, Dainiushas wrote: > tai čia TAU geriau. o aš net nusisukukai gatvėj pamatau, nes What Has > Been Seen Cannot Be Unseen :). Kaip ir nemėgstu linguojančių mašinų > > 9/6/2017 4:31 PM, CodeC rašė: >> man atrodo as gan paprastai paaiskinau, kur ir kodel lybra geriau uz >> troike. bet tau svarbu islaikyt pozicija - tai prasom, man negaila. >> su kapone konkuruot nezadu. >> >> On 2017.09.06 16:29, Dainiushas wrote: >>> ai nu stabdyk jau, užtenka Caponio..... :) >>> >>> Nėra geriausios mašinos visiems, nėra ir nebus, bet nu nereikia savo >>> preferencijų kontekste pradėt neigt objektyvius faktus. Būt ta lybra >>> tokia ahujenna, pilnos gatvės būtų. Deja. O troikei jau....50 metų >>> turbūt? Ir jis vis dar yra ir vis dar reikalinga. >>> >>> 9/6/2017 4:26 PM, CodeC rašė: >>>> taip. ir nei su viena nera taip patogu vaziuot i maksima batono kaip su >>>> lybra. kas link greiciu, galiu, valdymo, individual komplektaciju ir pan >>>> - niekas ir nesigincyja kas tuo atzvilgiu 'labiau' premiumas. vat tik >>>> kazin cia privalumas ar ne, kad cls ta pati 'baze' kaip 320d, kuriuo >>>> pielini rytas-vakaras tuo paciu marsrutu, kaip lybra. sedi ant >>>> taburetes, klausaisi dvigubai didesnio triuksmo ir sokineji per >>>> kiekviena akmeni. ir tuo atzvilgiu pasirinkimo jokio (t.y. 320d komforto >>>> iki lybros nedatempsi net noredamas). gaunasi toks idomus - 320d >>>> premiumas, nes teoriskai 'yra' cls m3 ir t.t. bet tame 320d nuo to >>>> patogiau tai nepasidaro :) >>>> >>>> On 2017.09.06 16:21, Dainiushas wrote: >>>>> matai, tik troikės diapazonas nuo 316d iki CSL..... >>>>> >>>>> 9/6/2017 4:12 PM, CodeC rašė: >>>>>> The BMW 3 Series is an entry-level luxury car >>>>>> The Lancia Lybra (Type 839) was a compact executive car >>>>>> >>>>>> visa kita, aks yra kas, tik tavo paniatkes ir fantazijos. >>>>>> tikri kartingai kartodrome stovi ir naudojami pagal paskirti. >>>>>> tuo tarpu e46 ir lybra vezioja vaikus i darzeli ir batona is maksimos. >>>>>> >>>> >>> >> >