man atrodo as gan paprastai paaiskinau, kur ir kodel lybra geriau uz troike. bet tau svarbu islaikyt pozicija - tai prasom, man negaila. su kapone konkuruot nezadu. On 2017.09.06 16:29, Dainiushas wrote: > ai nu stabdyk jau, užtenka Caponio..... :) > > Nėra geriausios mašinos visiems, nėra ir nebus, bet nu nereikia savo > preferencijų kontekste pradėt neigt objektyvius faktus. Būt ta lybra > tokia ahujenna, pilnos gatvės būtų. Deja. O troikei jau....50 metų > turbūt? Ir jis vis dar yra ir vis dar reikalinga. > > 9/6/2017 4:26 PM, CodeC rašė: >> taip. ir nei su viena nera taip patogu vaziuot i maksima batono kaip su >> lybra. kas link greiciu, galiu, valdymo, individual komplektaciju ir pan >> - niekas ir nesigincyja kas tuo atzvilgiu 'labiau' premiumas. vat tik >> kazin cia privalumas ar ne, kad cls ta pati 'baze' kaip 320d, kuriuo >> pielini rytas-vakaras tuo paciu marsrutu, kaip lybra. sedi ant >> taburetes, klausaisi dvigubai didesnio triuksmo ir sokineji per >> kiekviena akmeni. ir tuo atzvilgiu pasirinkimo jokio (t.y. 320d komforto >> iki lybros nedatempsi net noredamas). gaunasi toks idomus - 320d >> premiumas, nes teoriskai 'yra' cls m3 ir t.t. bet tame 320d nuo to >> patogiau tai nepasidaro :) >> >> On 2017.09.06 16:21, Dainiushas wrote: >>> matai, tik troikės diapazonas nuo 316d iki CSL..... >>> >>> 9/6/2017 4:12 PM, CodeC rašė: >>>> The BMW 3 Series is an entry-level luxury car >>>> The Lancia Lybra (Type 839) was a compact executive car >>>> >>>> visa kita, aks yra kas, tik tavo paniatkes ir fantazijos. >>>> tikri kartingai kartodrome stovi ir naudojami pagal paskirti. >>>> tuo tarpu e46 ir lybra vezioja vaikus i darzeli ir batona is maksimos. >>>> >> >