ai nu stabdyk jau, užtenka Caponio..... :) Nėra geriausios mašinos visiems, nėra ir nebus, bet nu nereikia savo preferencijų kontekste pradėt neigt objektyvius faktus. Būt ta lybra tokia ahujenna, pilnos gatvės būtų. Deja. O troikei jau....50 metų turbūt? Ir jis vis dar yra ir vis dar reikalinga. 9/6/2017 4:26 PM, CodeC rašė: > taip. ir nei su viena nera taip patogu vaziuot i maksima batono kaip su > lybra. kas link greiciu, galiu, valdymo, individual komplektaciju ir pan > - niekas ir nesigincyja kas tuo atzvilgiu 'labiau' premiumas. vat tik > kazin cia privalumas ar ne, kad cls ta pati 'baze' kaip 320d, kuriuo > pielini rytas-vakaras tuo paciu marsrutu, kaip lybra. sedi ant > taburetes, klausaisi dvigubai didesnio triuksmo ir sokineji per > kiekviena akmeni. ir tuo atzvilgiu pasirinkimo jokio (t.y. 320d komforto > iki lybros nedatempsi net noredamas). gaunasi toks idomus - 320d > premiumas, nes teoriskai 'yra' cls m3 ir t.t. bet tame 320d nuo to > patogiau tai nepasidaro :) > > On 2017.09.06 16:21, Dainiushas wrote: >> matai, tik troikės diapazonas nuo 316d iki CSL..... >> >> 9/6/2017 4:12 PM, CodeC rašė: >>> The BMW 3 Series is an entry-level luxury car >>> The Lancia Lybra (Type 839) was a compact executive car >>> >>> visa kita, aks yra kas, tik tavo paniatkes ir fantazijos. >>> tikri kartingai kartodrome stovi ir naudojami pagal paskirti. >>> tuo tarpu e46 ir lybra vezioja vaikus i darzeli ir batona is maksimos. >>> >