šiaip tai premiumas prasideda nuo kėbulo konstrukcijos, nuo garso/vibro izoliacijos, nuo naudojamų medžiagų ir dar daug ko, ko nesigilindamas net "nematai". kaip ir nuo galimybės susikomplektuot tokią mašiną kokios nori ar įperki. supranti, BMW net su irkliniais langais gauni premiumą. Pabandyk užsisakyt Corolla'ą be elektrinių langų, bet su normalia garso izoliacija. 9/6/2017 3:24 PM, Caponi rašė: > Pala pala - aš niekada net nebandžiau sakyt, kad kažkuris iš mano turimų > viedrų, tame tarpe ir Corolla, pretenduoja į premiumą. > Bet lygiai taip pat aš nematau nieko premiumiško apdiskutuotam X5. > Varpelių skaičius galėtų būt priimtas kaip premiumiškumo matas, bet va > Dainiushas dabar pasakė, kad jų kiekiu gamintojai maskuoja nevykusias auto. > Kitas reikalas - tas pats XX a pabaigos BMW petakas su irklais gale (nu > tipo bazinė modifikacija) gaunasi, kad realiai buvo mažiau premiumas, > nei eilinis bazinis japonamat. Ale užtai iš išorės nesimato kas viduj, > visi tik respektais svaidydavosi pamatę :-) > >