Tu ten teksto daug mėgsti - prašom ;] Jei pavažinėjai su benvu ir nematai skirtumo nuo hondos, tai tikrai džiaugiuosi už tave, man taip nepavyko ;/ Realiai tai visad buvau prieš bmw, nes tipo gezų mašina ir t.t. Labai merso norėjau. Važiavau testuot. Taip jau gavosi, kad tiesiog pusiau atsitiktinumo dėka be išankstinio nusistatymo pabandžiau E61, prieš tai bandžiau naują pasatą ir mb E'škę S212. Pasatas nepatiko - sunkus fwd priekis, isteriška DSG ir TDI kombinacija - gal ten prisipratinus ir px būtų, bet stipriai abejoju. Nors vidus gražiai padarytas, medžiagos labai netgi ok. Garso aparatūra ten kažkokia krūčiausia buvo, bet vistiek iki benvo individual audio ten toli šūdais plaukt, imho. Merso su airmatiku neradau tuo metu, bandžiau su paprasta pakaba - nusivyliau. Priekis linguoja posūkiuose, nu tokia biškį balėja ant ratų. Komfortas ten viskas zjb, medžiagos patiko, viskas tikrai gerai ir smagu. Bet tas valdymas toks... hznajet. Gal būtų kaip ir px, bet tada iškart pabandžiau E61... Nu ir pyzdec. Tikrąja to žodžio prasme. Patiko iškart. Automatas protingas, vairuojasi neinpisamai, pats jausmas važiuoklės toks hznajet - nu stovi ant kelio kaip įkaltas, suki vairą - ratai įsikabina asfaltan, priekis lengvas... Nu liuks kibiras krč :) 2.5 metų kaip turiu, dar neatsibodo ir nepanašu kad greitai atsibos. Daug ten galima rašyt kas jame zjb, kur pirštu nebedi ten panašu kad žmonės su galva projektavo - cruizo kontrolės veikimas (paprastas, ne adaptyvinis) - stipriau spustelėjus permeta per fiksuotą 10kmh, palėtinus per 30 ar daugiau kmh - dar stabdžiais pats gerokai prideda, tobiš prieš visokius radarus gerai. Ant spidometro dega žalia lemputė ties greičiu, jei laikinai išjungi - lieka geltona degt, žinai ties kuria vieta nustatytas liko kai reziuminsi. Nu tokios atrodo smulkmenos, į akis nelendančios, bet malonios. Salono apšvietimas turi silpnutį oranžinį pašvietimą, kurio šiaip nematysi, bet visokius daiktus naktį susirast ir sugraibyt pagrindinės šviesos nedegant labai patogu. Centrinį apšvietimo mygelį pažmygai - viskas salone susidegė, (ir gale taip pat), po kojom viskas aiškiai matosi. Automato "joystikas" - super, sustojęs gali net neliest jo, pats permeta į P kai variklį išjungi. Apskritai pats darbas jo protingas, įkalnėse pasigazuoja, kalnuose varikliu stabdo, sportiškiau paspaudus biškį dar kurį laiką apsukas sukėlęs laiko, kad jei vėl užsimanysi spirt per gazą, kad iškart eitų. Net labai stačioj įkalnėj sustojus nė cm atgal nepaduoda. Sport režimas tikrai yra sport (o ne tik apsukų daugiau leidžia kelt) - visai kitaip auto elgiasi. Bet net ir be sport jis ganėtinai sportiškas. Toks jausmas, kad taip ir suprojektuotas, kad pirmiausia turi valint, o jau paskui visa kita. Šviesos super. Auto bbžin kokio senumo, bet liustros šviečia pavydėtinai. Automatinės ilgos prilipo kažkaip. Klimato kontrolė - nežinau, gal pas legsusus kokius ir panašiai yra, bet pats oro pamaišymo principas gerai padarytas - į snukį tiesiai niekad ledinio negausi, pamaišo jį su šiltu, gali net pasireguliuot šiltumą/šaltumą būtent to priekinio srauto, neatjungdamas auto režimo. Stiklo rasojimo daviklis - pamiršti kas tai yra rasojantys langai visam laikui. Centrinio teliko kokybė net šiandien atrodo pavydėtina. Tiek apžvalgos kampai tiek detalumas. Ten visokiose naujose mokose ir kituose pežukuose jie daug blogesni, imho. O šiaip tai užsipisau rašyt, reik namo važiuot, dv krč :D Vrumm vrumm 2017.09.06 16:12, Caponi rašė: > Nu va matai, vienam Golfas už Lexusą geriau, tau troikė analogų neturi.... > Nors tiesa, kiek praėjusioj trydoj išsiaiškinom, tai tu ir dar kai kurie > nelabai su tvarkinga mašina yra važiavę, nes su bet kuriu ne vokiečiu > viskas (VISKAS!) veikia ne taip kaip turėtų...