Tema: Re: TA ir ismetamuju duju patikra
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-06 17:22:49
Tu ten teksto daug mėgsti - prašom ;]

Jei pavažinėjai su benvu ir nematai skirtumo nuo hondos, tai tikrai 
džiaugiuosi už tave, man taip nepavyko ;/ Realiai tai visad buvau prieš 
bmw, nes tipo gezų mašina ir t.t. Labai merso norėjau. Važiavau testuot. 
Taip jau gavosi, kad tiesiog pusiau atsitiktinumo dėka be išankstinio 
nusistatymo pabandžiau E61, prieš tai bandžiau naują pasatą ir mb E'škę 
S212.
Pasatas nepatiko - sunkus fwd priekis, isteriška DSG ir TDI kombinacija 
- gal ten prisipratinus ir px būtų, bet stipriai abejoju. Nors vidus 
gražiai padarytas, medžiagos labai netgi ok. Garso aparatūra ten 
kažkokia krūčiausia buvo, bet vistiek iki benvo individual audio ten 
toli šūdais plaukt, imho.
Merso su airmatiku neradau tuo metu, bandžiau su paprasta pakaba - 
nusivyliau. Priekis linguoja posūkiuose, nu tokia biškį balėja ant ratų. 
Komfortas ten viskas zjb, medžiagos patiko, viskas tikrai gerai ir 
smagu. Bet tas valdymas toks... hznajet. Gal būtų kaip ir px, bet tada 
iškart pabandžiau E61...
Nu ir pyzdec. Tikrąja to žodžio prasme. Patiko iškart. Automatas 
protingas, vairuojasi neinpisamai, pats jausmas važiuoklės toks hznajet 
- nu stovi ant kelio kaip įkaltas, suki vairą - ratai įsikabina 
asfaltan, priekis lengvas... Nu liuks kibiras krč :) 2.5 metų kaip 
turiu, dar neatsibodo ir nepanašu kad greitai atsibos.

Daug ten galima rašyt kas jame zjb, kur pirštu nebedi ten panašu kad 
žmonės su galva projektavo - cruizo kontrolės veikimas (paprastas, ne 
adaptyvinis) - stipriau spustelėjus permeta per fiksuotą 10kmh, 
palėtinus per 30 ar daugiau kmh - dar stabdžiais pats gerokai prideda, 
tobiš prieš visokius radarus gerai. Ant spidometro dega žalia lemputė 
ties greičiu, jei laikinai išjungi - lieka geltona degt, žinai ties 
kuria vieta nustatytas liko kai reziuminsi. Nu tokios atrodo smulkmenos, 
į akis nelendančios, bet malonios.
Salono apšvietimas turi silpnutį oranžinį pašvietimą, kurio šiaip 
nematysi, bet visokius daiktus naktį susirast ir sugraibyt pagrindinės 
šviesos nedegant labai patogu. Centrinį apšvietimo mygelį pažmygai - 
viskas salone susidegė, (ir gale taip pat), po kojom viskas aiškiai matosi.
Automato "joystikas" - super, sustojęs gali net neliest jo, pats permeta 
į P kai variklį išjungi. Apskritai pats darbas jo protingas, įkalnėse 
pasigazuoja, kalnuose varikliu stabdo, sportiškiau paspaudus biškį dar 
kurį laiką apsukas sukėlęs laiko, kad jei vėl užsimanysi spirt per gazą, 
kad iškart eitų. Net labai stačioj įkalnėj sustojus nė cm atgal 
nepaduoda. Sport režimas tikrai yra sport (o ne tik apsukų daugiau 
leidžia kelt) - visai kitaip auto elgiasi. Bet net ir be sport jis 
ganėtinai sportiškas. Toks jausmas, kad taip ir suprojektuotas, kad 
pirmiausia turi valint, o jau paskui visa kita.
Šviesos super. Auto bbžin kokio senumo, bet liustros šviečia 
pavydėtinai. Automatinės ilgos prilipo kažkaip.
Klimato kontrolė - nežinau, gal pas legsusus kokius ir panašiai yra, bet 
pats oro pamaišymo principas gerai padarytas - į snukį tiesiai niekad 
ledinio negausi, pamaišo jį su šiltu, gali net pasireguliuot 
šiltumą/šaltumą būtent to priekinio srauto, neatjungdamas auto režimo. 
Stiklo rasojimo daviklis - pamiršti kas tai yra rasojantys langai visam 
laikui.
Centrinio teliko kokybė net šiandien atrodo pavydėtina. Tiek apžvalgos 
kampai tiek detalumas. Ten visokiose naujose mokose ir kituose pežukuose 
jie daug blogesni, imho.
O šiaip tai užsipisau rašyt, reik namo važiuot, dv krč :D Vrumm vrumm

2017.09.06 16:12, Caponi rašė:
> Nu va matai, vienam Golfas už Lexusą geriau, tau troikė analogų neturi....
> Nors tiesa, kiek praėjusioj trydoj išsiaiškinom, tai tu ir dar kai kurie 
> nelabai su tvarkinga mašina yra važiavę, nes su bet kuriu ne vokiečiu 
> viskas (VISKAS!) veikia ne taip kaip turėtų...