Prades rasyti programas, kad TA negaletu prisijungti prie ecu... trukt uz vadziu, vel is pradziu.. -- ABLomas <abl@xxx.lt> Wrote in message: > On 2017.10.30 11:26, Linas Petkevi?ius wrote: >> Kai variau savo karuti paskutini, tai prie dumingum stovi kompas, kuris >> automatiskai pagal VIN rode - koks variklis, kokie pricindalai turi buti >> ir iki kiek minti tapke. Tai yra tapkes net nemyniau - prisijunge per >> OBD ir viska maige kompas. > > B?tent, b?tent - tik ne pagal VIN, o pagal kompo informacij? (gali > skirtis nuo VIN). > Tur?t? b?t labai sud?tinga "i?sipirkt", nes visas reikalas pilnai > automatizuotas, pakol kas, bent jau dabartin?je versijoje nelabai yra > kaip ?siki?t kontrolieriui, kad jis ka?k? pakeist?. > > Dar kart? primenu - Euro6 ir up (jei te yra/bus) ka?kokie apribojimai, > senesn?ms tai negalioja. > > G?glint niekas neg?glina. Viskas automatizuota, tai sp?ju problemati?ka > gal?t? b?t nebent kokiems nors labai jau hard-customizintiems karu?iams > su pakeistu ECU kodu (!!!) ko ?iaip ne taip da?nai pasitaiko (visoki? te > MAP'? tampymas logikos nekei?ia, "DPF apgavikai" ir kita fygnia - > i?oriniai ?renginiai, kurie ECU kodo paprastai nekei?ia). > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/