Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-31 14:02:56
2017.10.31 13:43, CodeC rašė:
> o tau niekaip nesigauna sutalpint, kad ne visiems litro kaina ir masinos 
> ir jos islaikymo kaina euru tikslumu pirmoj vietoj? aisku proto ribose, 
> ir siulyt kasdien vazinet 3.5 v6 benzininiu autobusu jauciu tik amerikoj 
> normalu. arba zmogui ieskanciam naudoto auto, siulyt pirkt nauja.

hmm... o kas cia nenormalaus tureti auto su normaliu varikliu? tie 
amerikanski 3.5 vaziuojant civiliskai nera kazkoks baubas. nu supilsi 
15-18L/100km duju, nu ir kas? kainos prasme bus panasiai kaip dyzelis +- 
10%. o diskusija apie kitas islaidas tai net neverta demesio. vienintele 
problematiskesne vieta gali but butent duju iranga, o daugiau: nei dpf, 
nei turbos, nei dyzelio karkimo, nei pakaitinimo zvakiu, nei turbo 
duobes ir t.t.

> zinok man reikia auto tokios, kokia gmaintojas padare, cia apie 

pats sau priestarauji: gamintojas dyzelini auto padare su DPF.

> funkcionaluma. ir kazkur ikrautas duju balionas - ne variantas ir 
> nenormalu. kad tau tai normalu, tai buk geras ir neaiskink kas normaliau 
> - isimti dpf, ar idet dujas. nes matomai, cia mes galim gincytis iki 
> mirties - nesusitarsim. man auto perdarymas i dujas niekada neatrode ir 
> neatrodys normalu. kai nusipirksi originaliai pas gamintoja dujinta 
> voyageri, galesi aiskint, kad tai korektiskas pasiulymas. man asmeniskai 
> kolkas tai - nesamone, israsta vietines reiksmes garaze.

:)
aaa, apie funkcionaluma mes!
papildoma iranga, kuri tikrai gali maisyt - duju bakas. kiti galbut kaip 
privaluma matytu, nes gali nuvaziaves i uzsieni pigaus benzo parsivezt.
funkcionalumas apima daugiau nei tik ergonomika - tai taip pat ir 
aplinkos tarsa, kuri pas dujines auto DEMESIO, ISIDEMEK - yra mazesne 
nei vaziuojant benzu.

tiesa, originialiai dujintu auto irgi egzistuoja, ir daug. is olandijos, 
italijos, lenkijos rinku. pasiula nemilziniska, bet yra.