2017.10.31 13:43, CodeC rašė: > o tau niekaip nesigauna sutalpint, kad ne visiems litro kaina ir masinos > ir jos islaikymo kaina euru tikslumu pirmoj vietoj? aisku proto ribose, > ir siulyt kasdien vazinet 3.5 v6 benzininiu autobusu jauciu tik amerikoj > normalu. arba zmogui ieskanciam naudoto auto, siulyt pirkt nauja. hmm... o kas cia nenormalaus tureti auto su normaliu varikliu? tie amerikanski 3.5 vaziuojant civiliskai nera kazkoks baubas. nu supilsi 15-18L/100km duju, nu ir kas? kainos prasme bus panasiai kaip dyzelis +- 10%. o diskusija apie kitas islaidas tai net neverta demesio. vienintele problematiskesne vieta gali but butent duju iranga, o daugiau: nei dpf, nei turbos, nei dyzelio karkimo, nei pakaitinimo zvakiu, nei turbo duobes ir t.t. > zinok man reikia auto tokios, kokia gmaintojas padare, cia apie pats sau priestarauji: gamintojas dyzelini auto padare su DPF. > funkcionaluma. ir kazkur ikrautas duju balionas - ne variantas ir > nenormalu. kad tau tai normalu, tai buk geras ir neaiskink kas normaliau > - isimti dpf, ar idet dujas. nes matomai, cia mes galim gincytis iki > mirties - nesusitarsim. man auto perdarymas i dujas niekada neatrode ir > neatrodys normalu. kai nusipirksi originaliai pas gamintoja dujinta > voyageri, galesi aiskint, kad tai korektiskas pasiulymas. man asmeniskai > kolkas tai - nesamone, israsta vietines reiksmes garaze. :) aaa, apie funkcionaluma mes! papildoma iranga, kuri tikrai gali maisyt - duju bakas. kiti galbut kaip privaluma matytu, nes gali nuvaziaves i uzsieni pigaus benzo parsivezt. funkcionalumas apima daugiau nei tik ergonomika - tai taip pat ir aplinkos tarsa, kuri pas dujines auto DEMESIO, ISIDEMEK - yra mazesne nei vaziuojant benzu. tiesa, originialiai dujintu auto irgi egzistuoja, ir daug. is olandijos, italijos, lenkijos rinku. pasiula nemilziniska, bet yra.