nu tai kol padarys, gausis lepus ir brangus hi-tech'as > 2017.10.31 15:05, Dainiushas rašė: >> nepadarys > > taigi tipo visa aviacijos industrija laukia issiziojus, nes idealiai > tinka lengvajai aviacijai. skaiciau, kad dxja experimentu su tais > seal'ais daryta ir issipletimo koeficientai lydiniu derinami ir t.t. nu > tipo vis dar dirba ant to. > >> 10/31/2017 3:04 PM, fenix@w rašė: >>> 2017.10.31 15:01, Dainiushas rašė: >>>> tai Mazda jau >>> >>> autopliuse dar nera. ir turbut nebebus. sakyciau pavelavo taip >>> ~10metuku. jie dar pries tai turi isteset pazada rotorini atgaivint ir >>> dar viena pazada ta rotorini pagaliau normaliai ir padaryt. >>> >>>> 10/31/2017 2:55 PM, fenix@w rašė: >>>>> 2017.10.31 14:42, Lapinas rašė: >>>>>> Taip, perskaičiavus į kalorijas litrui, dyzelis yra kaloringesnis. >>>>>> Jei >>>>>> gerai pamenu ~10 procentų. >>>>>> Žodžiu, dyzelinis variklis turi didesnį n/k (dėl mažesnių šiluminės >>>>>> mašinos nuostolių) ir kaloringesnį kurą, todėl paliubomu ryja 0,6-0,8 >>>>>> lyginant su to paties tūrio benzininiu varikliu. >>>>>> >>>>> >>>>> jep. kai sukurs benzinini varikli su 15+ suspaudimo laipsniais eis >>>>> dyzelis i uzmarsti. >>>>> >>>> >>> >> >